Stbaby

Digital billedramme

11 indlæg i dette emne

Jeg skal have mig en digital billedramme og den skal være stor :)

Har fundet disse to, men kan simpelthen ikke finde ud af om de kan hænge på væggen... nogen der er kloge og kan svare mig på det?

Pixmanias mail virker selvfølgelig ikke og da jeg hader telefon er det aller sidste udvej at ringe til dem og spørge.

Det er disse to:

Nr 1

Nr. 2

Og hvis i har en mening om hvilken der måske er bedst må i også gerne fortælle den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget derinde, og det har du jo nok også, og jeg kan ikke lige læse mig frem til det..

MEN!

Nu vil jeg give min kæreste virkelig dårlige og ret så irriterende ide videre..

I fx el giganten, kan man få noget velcro som man normalt bruger til at holde fx vaskemaskine og tørretumbleren på plads.

Dette mener min kæreste er et utrolig mirakel-middel! Et stykker, kan bære cirka 5 kg (Han HAR fået forbud mod at prøve om vores baby kan holdes fast på væggen med et stykke <_< )

Men det bruger hans bror til at have hans ipad siddende på væggen :)

Han har også hans iphonecover siddende på væggen med velcro, så sætter han bare den i coveret.

Så hvis IKKE de rammer kan komme på væggen, på andre måder.. Så brug velcro :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved intet om billederammerne men vil fraråde dig meget kraftigt at handle hos pixmania! De snyder med arme og ben. Er blevet snydt kraftigt og kender mange andre der også er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er fan af gaffa og mottoet: Hvis det ikke kan sidde fast med gaffa har du ikke brugt nok lol_hitting.gif

Men velcro på bagsiden lyder da ret smart :)

Når jeg ser på trustpilot og pixmania.dk så ser det ud som om det er ok, men at det kan tage lang tid. De andre lande har dog noget dårligere anmeldelser derinde.

Selvfølgelig er der nogle der har fået dårlig service, men det har jeg nu også været ude for i alle andre butikker fra Elgiganten til Bilka, så jeg tvivler på at butikker (på nettet eller IRL) i den størrelsesorden kan klare sig helt uden sure kunder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er pixmania.dk foregår alt fra frankrig. Hold jer fra dem.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er pixmania.dk foregår alt fra frankrig. Hold jer fra dem.!

Hvad er det du har været ude for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være fedt hvis du tog billeder af dine kommende DP børns dag og satte på skærmen. Så kan forældrene se hvad de har lavet når de kommer og henter :)

Sådan gjorde de i min vuggestue. Det var forældrene rigtig glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De snød os for nogle varer, men de krævede penge for det. Det sendte inkasso efter os pga af det, fordi vi ville jo ikke betale for noget vi aldrig fik. En dvd afspiller vi købte var defekt da vi fik den, og de nægtede at give os en ny efter de havde lovet det, så vi sendte den retur til frankrig. Det endte til sidst efter næsten et år og hjælp fra forbrugerstyrelsen eller hvad de hedder i dag, at vi fik alle vores penge men ingen varer.

Kender andre der har været igennem noget lignende så hold jer fra dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være fedt hvis du tog billeder af dine kommende DP børns dag og satte på skærmen. Så kan forældrene se hvad de har lavet når de kommer og henter :)

Sådan gjorde de i min vuggestue. Det var forældrene rigtig glade for :)

Det er nemlig det den skal bruges til :) At den kører i legerummet mens vi er inde så ungerne kan se sig selv i forskellige situationer (har endnu ikke oplevet børn der ikke kan lide at se sig selv) og om eftermiddagen når de bliver hentet så forældrene også kan følge med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig det den skal bruges til :) At den kører i legerummet mens vi er inde så ungerne kan se sig selv i forskellige situationer (har endnu ikke oplevet børn der ikke kan lide at se sig selv) og om eftermiddagen når de bliver hentet så forældrene også kan følge med :)

Fedt :super

Det lyder som om at du er ved at få stablet en rigtig fed DP på benene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke sige noget klogt om rammerne, men mener at pixmania var i kontant på et tidspunkt, ved ikke om det kunne være relevant at google :)

Jeg har kigget derinde, og det har du jo nok også, og jeg kan ikke lige læse mig frem til det..

MEN!

Nu vil jeg give min kæreste virkelig dårlige og ret så irriterende ide videre..

I fx el giganten, kan man få noget velcro som man normalt bruger til at holde fx vaskemaskine og tørretumbleren på plads.

Dette mener min kæreste er et utrolig mirakel-middel! Et stykker, kan bære cirka 5 kg (Han HAR fået forbud mod at prøve om vores baby kan holdes fast på væggen med et stykke <_< )

Men det bruger hans bror til at have hans ipad siddende på væggen :)

Han har også hans iphonecover siddende på væggen med velcro, så sætter han bare den i coveret.

Så hvis IKKE de rammer kan komme på væggen, på andre måder.. Så brug velcro :whistling

:lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER