Guest Bubsi

Bubsis PB

5 indlæg i dette emne

Syntes det er lidt vild at tænke på at jeg har været udlært i over 4 måneder nu, det er ikke til at fatte :yay Er bare glad for at jeg gemmenførte en uddannelse og så endda 5 dage inden jeg fyldte 20 :glad Og da jeg startede på mit sidste skoleforløb (Oktober 2011) besluttede min kæreste og jeg, ikke at skulle købe nye p-piller, han har fakitisk hele tiden gerne ville have en babz, men hvorimod jeg gerne har ville vente, for jeg ville gerne have en uddannelse så jeg ville kunne forsørge vores bebz, når der kommer en.Det er ikke lykkes endnu, men nu har jeg fået køb ÆL-teste, som forhåbenlig kommer engang i næste uge :) Håber snart på en lille drømme baby :loveshower

Håber i alle sammen får en fantastisk påske :easter1: sender masser af :bd og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan bare bede om at få din anden tråd flyttet herover :) Så slipper du for at starte en ny :) Du kan enten skrive det inde i forummet til admins, ellers kan man også bare skrive en pm til en ad dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare bede om at få din anden tråd flyttet herover :) Så slipper du for at starte en ny :) Du kan enten skrive det inde i forummet til admins, ellers kan man også bare skrive en pm til en ad dem :)

okay tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lige et :goodluck Med PB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lige et :goodluck Med PB

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER