Miss.Tang

Smertefri fødsel

10 indlæg i dette emne

Jeg har også kigget på det, og synes at det lyder ret spændende, -men det er dog lidt meget uden for mit budget..

-Så jeg har lige fundet en bog på amazon til omkring 100 bobs, der omhandler lidt af det samme tror jeg.. Så den læser jeg lige før jeg "hopper" på mere omkring emnet.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er ikke billigt.. ved heller ikke om mit budget er til det. Men synes det kunne være pengene værd hvis det virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow det var da pænt dyrt.

Havde selv overvejet det, men til den pris... ved ikke om det er det værd.

Tror at man kan selv coache sig til det, for det handler om tankemønstre og den slags.

Hvad er det for en bog du har fundet på amazon??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det kan være vi ses (i hvert fald til foredraget:) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow det var da pænt dyrt.

Havde selv overvejet det, men til den pris... ved ikke om det er det værd.

Tror at man kan selv coache sig til det, for det handler om tankemønstre og den slags.

Jeg har også overvejet det. Men kender også mig selv godt nok til at vide jeg ikke har disiplin nok til selvstudie. :whistling Jeg var til yoga i torsdags for første gang og der har jeg svært ved at lukke alle andre tanker ude. Så et selvstudie i tanke mønstre vil jeg ikke få gavn af :(

Tak - det kan være vi ses (i hvert fald til foredraget:) )

Det Kan være jeg ihvertfald tilmeldt mig og kæresten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet det. Men kender også mig selv godt nok til at vide jeg ikke har disiplin nok til selvstudie. :whistling Jeg var til yoga i torsdags for første gang og der har jeg svært ved at lukke alle andre tanker ude. Så et selvstudie i tanke mønstre vil jeg ikke få gavn af :(

Det Kan være jeg ihvertfald tilmeldt mig og kæresten :D

Jeg har også tilmeldt mig - det kan vel ikke skade og jeg har fået fortalt flere steder, at det dér med at kunne gå ind i sig selv, skulle være rigtigt godt.

(Var du måske til yoga i DGI-byen? For så har vi mødt hinanden :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tilmeldt mig - det kan vel ikke skade og jeg har fået fortalt flere steder, at det dér med at kunne gå ind i sig selv, skulle være rigtigt godt.

(Var du måske til yoga i DGI-byen? For så har vi mødt hinanden :) )

Tror bestemt også det er en god ting at kunne lukke af for verden udenfor - og det er jeg bare rigtig dårlig til :unsure

Ja det var jeg, havde sært nok også på fornemmelsen at du var der :) Har været inde og svømme idag på trods af kvalme, klap på skulderen til mig selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg har modtaget bogen her i weekenden..

Den hedder Birth Skills af Juju Sundin og Sarah et eller andet

Jeg har læst introduktionen og lidt af delen med de første teknikker, som handler om at bevæge sig for at fjerne fokus fra smerte...

-Jeg synes at den virker rigtig god indtil videre, og den er rimelig letlæselig synes jeg, og ikke tør!!

Jeg skal nok skrive mere når jeg kommer længere ind i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg har modtaget bogen her i weekenden..

Den hedder Birth Skills af Juju Sundin og Sarah et eller andet

Jeg har læst introduktionen og lidt af delen med de første teknikker, som handler om at bevæge sig for at fjerne fokus fra smerte...

-Jeg synes at den virker rigtig god indtil videre, og den er rimelig letlæselig synes jeg, og ikke tør!!

Jeg skal nok skrive mere når jeg kommer længere ind i den ;)

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER