mikkelmille

Hvor langt var i henne ved kønsscanning

13 indlæg i dette emne

Hejsa..

Je kan få lavet kønsscanning på søndag hvor jeg er 14+1 er det for tidligt..? Klinikken giver dog garanti :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var 14+0 men baby var meget lille og hendes beregning sagde jeg blot var 13+0 (hun holdte sig dog til sygehusets termin, forklarede det var meget svært at måle) så derfor var det svært for hende, men hun satsede på en pige, men pga kønsgaranti så fik jeg en ugen efter 15+0, hvor hun kunne slå helt fast, at vi venter en pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+0 og hun kunne se en lille tap og en meget lille pung :loveshower men ja de lover en ny tid hvis ikke de er sikre i deres sag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super jeg tager chancen og tager min datter med :) og min kæreste :) men det er også sidste undersøgelse han kan deltage i inden fødslen - det er lidt øv at skulle klare resten alene.... Meeen jeg ved det er hårdere for ham... Så jeg håber at vi kan få kønnet afvide så min kæreste sr været en del af "overraskelsen" istedet for jeg bare ringer til ham og siger at det er en dreng/pige :) jeg tror selv lidt det er en dreng - alle andre siger pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min 14+2 :) og der kunne kønnet godt ses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var 15+4 og termin passer men den lå rigtig dumt, så det var svært at se.. men hun kom dig frem til at det er en lille dreng... hihi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 15+3 på mandag, når vi drøner til Kolding og bliver scannet loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg har været afsted i dag 15+3 og venter en lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey LDM

Stort tillykke med den lille fyr:)

Jeg skal kønsscannes om 2 uger, og vi glæder os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey LDM

Stort tillykke med den lille fyr:)

Jeg skal kønsscannes om 2 uger, og vi glæder os.

Mange tak :) det er virkelig det hele værd, jeg har meget nemmere ved at forholde mig til at det er en lille dreng der inde, og ikke bare en den :):):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LDM tillykke hvor er det stort... Ja jeg håber også vi jan glæde os lidt mere når vi kender kønnet.. Tror min man drømmer lidt om en dreng - men han håber også på en prinsesse :) så herhjemme er alt selvfølgelig velkomment :) meen er bare så nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var alt også velkomment, min mand troede det var en pige, men der blev han snydt :) det hele er bare nemmere at købe også, tøj og udstyr :) hej. Fantastisk oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ventede til MD skanning men havde taget beslutning om at hvis vi ikke kunne få svar ville vi få en kønsskanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER