Guest

lift i genbrug

9 indlæg i dette emne

i weekenden aflevere min mand og jeg en masse junk i genbrug og så skulle vi da lige gå en runde derude (vi elsker genbrug) og så fik jeg øje på en ordentlig stak lifte. De var alle rigtig pæne at se på og de fejlede bestemt ikke noget.

Men kan man det? Altså jeg tænker at hvis man nu giver den en ordentlig omgang med støvsuger og en fugtig klud og kyler madrassen ud og får en ny - kan man så ikke godt købe en lift i genbrug?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg sagtens man kan...... Det er jo ikke meget anderledes end at købe en brugt barnevogn :)

Der var noget med noget overlæder til en barnevogn engang, som havde skidt kemi i.... Ved ikke om det også gjaldt lifte, men du kan vel se mærket på liften, og tjekke det på Google, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også sagtens man kan...

Som Troldemor skriver - det er jo det samme som at købe en brugt barnevogn.

Hvis den ser pæn ud og den får en ordentlig rengøring, kan jeg bestemt ikke se noget galt i det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg ogsaa, bare vask betraek, hvis muligt eller lift den godt ud og stoevsug den. Hvis den saa virker fin og ikke ligter eller noget, saa en nu madras og klar til baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil jeg da sige man kan. For jeg har da også en til salg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overtager fra min soester, saa det bliver godt nok i familien, men alligevel 2 boerns brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også sige go for it :-) man kan jo klare meget med rengøringsmiddel og klude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt :)

Eller fået :) Men den bliver bare gjort rent, også er det jo ikke "værre" end så meget andet brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - god idé med at lufte den - kan stille den på altanen et par dage og så gøre den ren bagefter! Der kan det ikke regne ind!

Så skal vi bare på jagt efter en ny madras!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER