Stbaby

Vil i kommentere min hjemmeside?

7 indlæg i dette emne

I dag er min hjemmeside for min private dagpleje offentliggjort - og også kommet på facebook. Starter dog først med at reklamere for den / mig efter påske, da vi tager på ferie hele påsken og derfor ikke får så let ved at blive kontaktet af nogen der vil høre mere eller skrives op til en plads.

Men ind til da vil jeg meget gerne have noget konstruktiv kritik og er der nogen der finder stavefejl mv. må i også gerne råbe højt :)

Jeg ved godt at jeg er meget dårlig til at fatte mig i korthed, så der står nok meget mere end andre hjemmesider af den slags blush.gif

I kan både skrive her i tråden, pm eller via mailen eller kontaktformularen på siden (så får jeg også testet det virker ;))

Hmmm... den vil ikke lige indsætte et link :( Men så må i skrive selv www.byskovens-dagpleje.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke så meget respons andet end..

Hvis jeg boede i nærheden, så skulle mit barn gå ved dig :loveshower Håber min pige kan få en dagplejemor som dig i Odense :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig, rigtig fin, professionel og meget overskuelig hjemmeside. Jeg har ikke lige fået læst de sidste faneblade, men overordnet er det meget velskrevet og skrevet med kærlighed.

Jeg fandt en enkelt slåfejl på forsiden under "naturen", hvor der står kraver i stedet for kravler. Og så mangler der en del kommaer undervejs, enkelte koloner ved nogle af dine underoverskrifter, og der mangler nogle enkelte punktummer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at din hjemmeside bærer meget præg af din store interesse med at arbejde med børn, og det er virkelig et stort plus.

Hvis man læser den, så er man ikke i tvivl om, at her vil der blive taget meget godt hånd om børnene.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig flot og overskuelig hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes din hjemmeside er rigtig fin og godt sat op.

Jeg kan godt lide at du fortæller om din familie, for det viser åbenhed.

Farverne er rigtig fine, da de følger navnet og temaet :)

tilsidst vil jeg sige at det virker som du vil blive en rigtig god dagplejer, og en som jeg ville turde at sætte mit barn til.

Så nu skal jeg bare ha K overtalt til at flytte til Hadsten :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for alle roserne :)

Mht. kommaer er jeg møg-dårlig til dem :( (og er det vist også når jeg snakker - manden mener i hvert fald at pausekommaer ikke er noget jeg bruger når jeg snakker ;))

Vinnus: Hadsten er en super hyggelig by, hvis man kan lide at alle kender alle ;) Vi har Netto, Fakta, Kiwi, Kvickly og SuperBest, en hyggelig gågade og så er der ikke langt hverken til Randers eller Århus.

Det jeg savner er en cafe (vi havde en et halvt års tid der lige er gået konkurs :() og en svømmehal og så er det en ret god ide med bil da busser ikke er noget vi har meget af. Jeg ved dog at flere der arbejder i Århus tager toget da de så sparer tid ift. at holde i kø ind og ud af Århus samt den høje p-afgift derinde.

Hvis i arbejder i Århus kan i godt få en plads hos mig. Bor under 10 minutter fra motorvejen, så om i skal tage en smuttur fra motorvejen til mig eller køre til den forkerte ende af Randers kommune er vel lige meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER