karinabm

Hormonerne kører på højtryk!!!!

9 indlæg i dette emne

Jeg har bare lige behov for at læsse af.

Idag er jeg selv hjemme med min datter på 3 år, hendes far er taget til hovedstaden for at fejre fødselsdag for en kammerat.

Min datter bliver konstant ved med at græde, fordi hun savner sin far, jeg prøver at trøste, hvilket er umuligt. Til sidst ender det med at jeg også sidder og græder, fordi jeg kan slet ikke overskue det hele.

Mit overskud er lige pt. forsvundet og jeg kan græde bare der er nogen der siger noget forkert. De hormoner tager virkelig livet af mig denne gang. Sidste gang var det slet ikke så slemt, og jeg bliver faktisk rigtig ked af, at det skal gå ud over min datter og mand.

Jeg mangler omsorg, knus og kærlige ord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh de er bare IKKE sjove, de der hormondage. Og kan kun forestille mig at det er endnu værre når ens lille datter græder helt utrøsteligt også. Puha! Er det muligt at ringe til manden og forklare at du har brug for lidt omsorg og at datteren har brug for at snakke med sin farmand lidt?

Kæmpekram i hvert fald!!!! Har ikke lige prøvet at stå med et utrøsteligt barn, men ellers ved jeg vist lige hvordan du har det. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama.

Vi har faktisk haft ringet til ham, men det gjorde det bare meget værre, så nu må vi bare få aftenen til at gå, så mor her kan komme i bad og i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhh.,, Det er bare så hårdt - håber det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv, at det hele bare blev værre :( Er det noget, der evt. kunne reddes med en stor portion is og tegnefilm under et lunt tæppe og masser af kram? :)

Håber i hvert fald at det vender for jer - eller i det mindste at aftenen går hurtigt ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk lige taget lidt cola og har hentet Ben & Jerry ude i fryseren :whistling . Johanne er faldet omkuld, så nu vil jeg sætte fokus på mig selv. Syntes det er fortjent. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det helt bestemt også! :kram God fornøjelse med isen! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange kram til dig...

Har faktisk ikke rigtigt oplevet det så voldsomt.. Før i dag. Hvor jeg bare vrælede, fordi min hund trak i mig.... Og senere fordi jeg hørte en trist sang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh ja kender de dage og hader når jeg kommer til at hyle når ungerne ser det. Håber du kan starte dagen imorgen på en hyggelig måde og strege dagen idag som en øv dag. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER