marts07

trykhedsscanning

11 indlæg i dette emne

jeg har jo tabt et hav af gange efterhånden, så har gerne villet have en af de her trykhedsscanninger i uge 7 for lige at få vished for at der er noget levedygtigt inde i maven. Så ringede til lægen her til morgen, og overraskende nok, sagde han bare ok ¨sådan uden nogen form for overtalelse :loveshower :loveshower

Så han ville kontakte sygehuset så jeg forhåbentlig kan komme afsted til scanning i næste uge .... så fingers crossed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer lige på besøg fra juli ;)

Rigtig god ide med en tryghedsscanning :) Men noget som giver et ligeså godt billede og måske endda bedre, er at få taget HCG blodprøver :) Tryghedsscanningen viser "bare" at der er "noget" og evt. et blinkende hjerte..

Blodprøver, viser om graviditeten bliver ved at udvikle sig :)

Jeg har desværre selv været til en tryghedsscanning, som viste blinkende hjerte - for derefter at miste (Havde dog blødt en del)..

Så jeg ville ringe ned og høre lægen om ikke du kunne komme til blodprøver - de tager 2-3 blodprøver fordelt over en kortere periode (cirka hver 3 dag) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kunne da egentlig godt være at jeg skulle det. Har prøvet det en gang før, dog med negativ resultat ( jeg aborterede) og den gang syntes jeg at det var for lang tid og beværligt at man faktisk først havde svaret en lille uges tid efter...

men det var måske en god idé både med scanning og hcg tests

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at du slap for at skulle overtale, men fik lov med det samme :loveshower Krydser for at det hele ser helt perfekt ud når du ser det lille hjerte banke derud af :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået tid til scanning på torsdag....pyha er godt nok meget spændt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor bliver det spændende...

Var jo ved lægen i torsdags der sagde at hun ville indstille mig til en scanning så vi kunne være mere præcise med terminen, men har ikke modtaget noget endnu, så går utålmodigt og kigger i posten hver dag... tror ikke at jeg tør tro på det før vi har været til den scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er første scanning overstået og med positiv resultat :loveshower :loveshower der var sørme et lille bitte hjerte der slog sine første slag.... er bare så glad :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det bare en dejlig opdatering... Håber at jeg kan skrive lignede på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også til en scanning i dag... Det er så livsbekræftende at se/høre hjertet slå :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det bare en dejlig opdatering... Håber at jeg kan skrive lignede på mandag :)

selvølgelig kan du det :-) jeg skal i hvert fald nok krydse hvad krydses kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også til en scanning i dag... Det er så livsbekræftende at se/høre hjertet slå :loveshower

det er det. jeg må indrømme at jeg også kneb en tåre ( af glæde), da hende der scannede mig endelig fandt min indre beboers hejerte og at det så også slog :-) jeg fik bare ikke lov til at høre det :-( men nu skal jeg bare lige have de næste 4 uger til at gå og så er det nakkefold... pyha.. selvom man lige har set det her lille hjerte så synes 4 uger nu alligevel længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER