Mor til de skønne

-

16 indlæg i dette emne

Ring og spørg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg også tænkt mig ;) Men de åbner først kl. 16, så tænkte der måske var nogen der vidste det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mener jeg man kan..... Er det et af dyrenes beskyttelses katte-Internater? For der kan man hvert fald gøre det ved jeg.....

Og ærgerligt med katten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved dyrenes beskyttelse koster det omkring 500 kr at aflevere en kat :)

Gid jeg måtte have kat - savner det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved dyrenes beskyttelse koster det omkring 500 kr at aflevere en kat :)

Gid jeg måtte have kat - savner det :7himmel

Dyrenes beskyttelse vil ikke tage hende fordi hun er en privat kat... Troede vi kunne det, men nej :( Og vil jo gerne, at hun får et nyt hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dyrenes beskyttelse vil ikke tage hende fordi hun er en privat kat... Troede vi kunne det, men nej :( Og vil jo gerne, at hun får et nyt hjem..

Seriøst?? Troede da bestemt de tog private katte ind.. Men det er nok fordi de har så svært ved at komme af med de voksne katte og de så tænker at katten jo trods alt har et hjem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst?? Troede da bestemt de tog private katte ind.. Men det er nok fordi de har så svært ved at komme af med de voksne katte og de så tænker at katten jo trods alt har et hjem <_<

Ja snakkede med dem tidligere i dag.. De er sikkert ikke nemme at komme af med, og jo hun har da et hjem her - indtil vores hankat har fået nok af hende :( Har bare slet ikke lyst til, at aflive en sund og rask kat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så ring og spørg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, så ring og spørg :)

Som jeg har skrevet længere oppe, så har jeg også tænkt mig at ringe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg har skrevet længere oppe, så har jeg også tænkt mig at ringe ;)

Haha. Sorry, det havde jeg ikke lige set ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke katte tager de så?? Jeg ringede dertil for et par uger siden og forhørte om de ville komme efter 2 vildkatte som er blevet efterladt af ejeren (vores nabo) og der sagde de at de kun kunne tage tamme katte :rolleyes

Her er et link til dyrenes beskyttelses katte-Internater Klik Jeg kan læse at nogle af stederne har "kattestop" for tiden.... Men det er ikke alle steder. Så det var måske et forsøg værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke katte tager de så?? Jeg ringede dertil for et par uger siden og forhørte om de ville komme efter 2 vildkatte som er blevet efterladt af ejeren (vores nabo) og der sagde de at de kun kunne tage tamme katte :rolleyes

Her er et link til dyrenes beskyttelses katte-Internater Klik Jeg kan læse at nogle af stederne har "kattestop" for tiden.... Men det er ikke alle steder. Så det var måske et forsøg værd?

Det løb lidt til, at de nærmest kun tager katte "der er noget med" - altså underernæring o.s.v. Tak jeg prøver at kigge på linket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem fra Randers, hvor hun er blevet afleveret på et internat :(

Men lige pt. har de kun 1 kat på internatet og forespørgslen er stor, så hun får hurtigt et nyt hjem :loveshower Hvor der ikke er en emsig hankat der bliver nødt til at banke hende, for at føle sig stor og stærk <_<

Men øv det var en lang og trist vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem fra Randers, hvor hun er blevet afleveret på et internat :(

Men lige pt. har de kun 1 kat på internatet og forespørgslen er stor, så hun får hurtigt et nyt hjem :loveshower Hvor der ikke er en emsig hankat der bliver nødt til at banke hende, for at føle sig stor og stærk <_<

Men øv det var en lang og trist vej :(

Øøøvvvvv men det glæder mig t hun snart kan få et nyt hjem. Og det er super du afleverede hende mange ville være ligeglade med en kat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor respekt for at du tænker på din kat(te). :respekt Mange mennesker havde ikke kørt så langt, for at sikre sin kat et godt liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER