Maybe

ammepude

11 indlæg i dette emne

hej

jeg står og har fået tilbudt en ammepude (køb) og jeg kan ikke finde ud af om det er overvuderet med sådan en eller om den er god at have

erfaringer høres gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endnu ikke født og jeg ELSKER min ammepude :loveshower

Jeg bruger den til at have mellem benene når jeg sover - så ligger den op foran maven, og gør jeg ikke vender mig i søvne (Fordi så puffer prinsessen så meget så jeg vågner) :)

Udover det, er den fantastisk, hvis man har ondt i ryggen - fordi man kan bruge den som rygpude :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror en ammepude er rigtig rar at have når man ammer... nu var jeg på besøg hos en veninde som lige har fået baby. og jeg sad med hendes baby i armene og efter et stykke tid havde jeg virklig ondt i armen af vægten fra Baby, og det hjalp gevaldigt at få puden under armen, så armen lige var støttet lidt.. jeg kunne forestille mig at det var noget af det samme når man sad og ammede.. men jeg ved det ikke... jeg har ikke nogen baby at amme endnusmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også glad for min ammepude... Og jeg giver flaske... Det er meget mere behageligt, for lillepigen kan ligger på puden uden at vi behøver at støtte hendes hurtigt... I starten ville kæresten ikke bruge den, for det gjorde mænd /fyre ikke...så han sad og holdte hende hver gang... En dag ville han så alligevel gerne prøve den og nu bruger han den vher gang...

(men kun hvis jeg er hjemme, for han kan ikke både holde lillpigen og så gøre klar til at give mad...Hvad fanden ville han gøre hvis det var ham som havde barsel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for min. Den tager meget af vægten og gør det nemmere at ligge i nogen andre stillinger.

nu jeg ikke ammer så meget bliver den stadig brugt meget som ryg- og hovedpude i sofaen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes at det er en fantastisk opfindelse.. Jeg er ihvertfald rigtig glad for min :) Bruger den også til hvis Johan lige skal ligge alene på sofaen, så ligger jeg den rundt om ham, så han ikke får møffet sig ud over sofaen!..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er forresten også god at ligge bag baby når den lille begynder at sidde uden støtte. Så slår de ikke hovedet når de tipper bagover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er rigtig glad for min ammepude, min søn ligger ofte og sutter længe og det kan være rigtig hårdt for skulderne og armene og der er den en god støtteat have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte min de første par mdr .. Så ryddede jeg op i stuen og gemte den væk og har ikke brugt den siden :)

For mig er den absolut ikke livsnødvendig.. overhovedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville slet ikke kunne have undværet min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lånt en af en veninde og hun får den tilbage i aften. Jeg synes slet ikke den er god og synes det fungerer fint med en pude eller dyne under armen. Så jeg synes den er overvurderet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER