Guest Gremina

tigerspring og amning

6 indlæg i dette emne

Hej håber at i dejlige tøser kan hjælpe lidt.

Hvornår tager de det første tigerspring? Hun bliver 5 uger i morgen, men har set at nogle har skrevet at man skal regne fra terminsdatoen, hvis hun var blevet født til tiden ville hun være 6 uger i dag.

Og i dag har hun hele dagen spist fra begge bryster per måltid, normalt spiser hun hun kun fra det ene, faktisk begyndte hun på det i går eftermiddags, tænker at hun er ved at sætte produktionen op, eller også har jeg ikke nok mælk i kun det ene bryst til at mætte hende, hun har også sovet meget uroligt det meste af dagen, vågnet og grædt helt hjerteskærende, uden rigtigt at være vågen (håber i forstår hvad jeg mener) har ikke rigtigt sovet dybt medmindre det har været i arm, barnevognen har bare ikke rigtig duet i dag. Så tænker lidt at det er et tigerspring hun er ved at tage, normalt elsker hun barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har set at mange har skrevet om tigerspring, men hvad er det... Har ikke helt forstået det.. Håber du kan hjælpe mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er et appetitspring? Jeg ved der er et omkring 6 uger..... Men smider lige et link om emnet KLIK

Og første tigerspring ligger ved 5 uger, så måske er det begge dele som driller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set at mange har skrevet om tigerspring, men hvad er det... Har ikke helt forstået det.. Håber du kan hjælpe mig...

Du kan læse mere om tigerspring HER og bogen "vidunderlige uger" handlr også om tigerspring, og er rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er et appetitspring? Jeg ved der er et omkring 6 uger..... Men smider lige et link om emnet KLIK

Og første tigerspring ligger ved 5 uger, så måske er det begge dele som driller?

Ihh tak :) det er da helt sikkert begge ting der driller lidt i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for de gode links :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER