Sookie

Et lille pip fra mig :o)

5 indlæg i dette emne

Hej skønne mødre i 0-1år. EDIT: Undskyld, self også alle jer andre skønne kvinder på bk :) :blush

jeg vidste ikk lige hvor jeg skulle poste, da vores april mg ikke er aktiv og jeg har

faktisk ikke nogle personlige tråde... :S

Jeg har ikke været rigtig aktiv herinde i noget tid, men jeg kigger tit herind..

og får da besvaret 1-2 emner i ny og næ :P

Men jeg er her altså stadig :)

Der sker bare SÅ meget her i vores lille hjem.

Jamie startede i dagpleje d. 1/3 - og det er bare gået så godt indtil videre.

jeg kan mærke på ham at han trives.

han pylrer self. lige lidt når han skal over til dp, men det er ovre igen inden jeg

er ude af døren.. Tror bare det er for lige at markere sig :)

DP er bare så fantastisk, hun er så dygtig, glad, smilende og bare nem at ha med at gøre.

er så glad for at ha valg dp denne gang :)

ja og så vokser han jo bare sådan.. Han blir 1år d. 10 april..og jeg synes bare at tiden er fløjet afsted...

hvor er min lille dreng ?

For mig selv sker der ikke så meget, jeg går stadig hjemme og skal så til at ud og søge job.. puha altså.

Jeg har da fået et "lille" job til at starte lidt med - hehe.

men det er nu nærmere en fritids interesse ;)

Har nemlig lige været på zumba instruktør kursus :)

Hvad med jer, hvordan går med med jer og jeres skønne børn ?

(ved godt at mange har mor-tråde, men det er for sjældent at jeg får kigget derind :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre fra dig og at det bare går godt hos jer :glad

Ronja har lige rundet de 7 mdr. :loveshower og trives rigtig godt. Hun møffer derudaf og vil rigtig gerne bare frem og der skal ske noget.

Ronja skal starte i VS omk. d. 16/5 hvor hun så er lige over 9 mdr. Jeg synes godt nok det er ved at være tæt på og at det er lidt tidligt, men jeg tror også det vil blive rigtig godt for Ronja for der er bare gang i hende. Jeg synes allerede nu jeg kan have lidt svært ved at aktivere hende, så om 2 måneder kan det kun være sværerer.

Jeg skal også snart i gang med at søge job, men jeg giiiiiider ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skønt at høre fra dig, og ja de der MG er der ikke så meget gang i, så det er da super du skriver her :super

Dejligt at det går så godt med Jamie, og puha ja, tiden går så stærk! Jeg kan slet ikke forstå at vi skal fejre 1-års fødselsdag lige om lidt.....

Herhjemme går det også rigtig godt, Marlon er også startet i DP pr. 1. Marts, og det går rigtig godt! Han har dog været syg 1 gang i ugen siden han startede, men heldigvis har han næsten kunnet holde sygdommen til weekenderne, så indkøringen har ikke lidt særligt under det :)

Og med lillebror "til levering" i starten af juli, så forsøger jeg at suge så meget Marlon til mig som muligt, inden der kommer én og vil dele opmærksomheden :baby3

Jeg går sygemeldt hjemme efter endt barsel, og skal ikke afsted igen inden den nye barsel starter..... Så jeg får rigelig tid til at savne den virkelige verden inden jeg skal starte igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig og at det bare går godt hos jer :glad

Ronja har lige rundet de 7 mdr. :loveshower og trives rigtig godt. Hun møffer derudaf og vil rigtig gerne bare frem og der skal ske noget.

Ronja skal starte i VS omk. d. 16/5 hvor hun så er lige over 9 mdr. Jeg synes godt nok det er ved at være tæt på og at det er lidt tidligt, men jeg tror også det vil blive rigtig godt for Ronja for der er bare gang i hende. Jeg synes allerede nu jeg kan have lidt svært ved at aktivere hende, så om 2 måneder kan det kun være sværerer.

Jeg skal også snart i gang med at søge job, men jeg giiiiiider ikke :whistling

Dejligt at høre :)

Ja, de kan også godt være rigtige svære at aktivere, puha, Jamie kan sommetider drive mig til vanvid med alt hans krudt :D

9mdr er et godt tidspunkt at få hende ud og hvis du har det godt med det, så skal du også bare gøre det :)

Det er jo også godt at have lidt barsel til overs. :)

Jeg giiiider bare heller ikke at søge job, der er ikke noget værre. men skal vel starte et sted ;)

(hvorfor har man ikke bare liiiidt mere barsel?) :)

Det er skønt at høre fra dig, og ja de der MG er der ikke så meget gang i, så det er da super du skriver her :super

Dejligt at det går så godt med Jamie, og puha ja, tiden går så stærk! Jeg kan slet ikke forstå at vi skal fejre 1-års fødselsdag lige om lidt.....

Herhjemme går det også rigtig godt, Marlon er også startet i DP pr. 1. Marts, og det går rigtig godt! Han har dog været syg 1 gang i ugen siden han startede, men heldigvis har han næsten kunnet holde sygdommen til weekenderne, så indkøringen har ikke lidt særligt under det :)

Og med lillebror "til levering" i starten af juli, så forsøger jeg at suge så meget Marlon til mig som muligt, inden der kommer én og vil dele opmærksomheden :baby3

Jeg går sygemeldt hjemme efter endt barsel, og skal ikke afsted igen inden den nye barsel starter..... Så jeg får rigelig tid til at savne den virkelige verden inden jeg skal starte igen :P

Ja i har jo lillebror på vej, sååå hyggeligt.

kan godt forstå at du gerne vil nyde Marlon alt hvad du kan indtil han kommer til verden.

Det er virkelig også med at gøre det, for hverdagen blir virkelig en anden.

Skal Marlon fortsætte i dp, når lillebror kommer ?

Jeg synes det var frygteligt hårdt at Jamie skulle starte, specielt nu hvor jeg ikke selv har fundet job endnu. Det er sådan lidt underligt at være hjemme uden ham :)

Men jeg ved også at han hygger sig, blir aktiveret og leger så godt dernede. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i har jo lillebror på vej, sååå hyggeligt.

kan godt forstå at du gerne vil nyde Marlon alt hvad du kan indtil han kommer til verden.

Det er virkelig også med at gøre det, for hverdagen blir virkelig en anden.

Skal Marlon fortsætte i dp, når lillebror kommer ?

Jeg synes det var frygteligt hårdt at Jamie skulle starte, specielt nu hvor jeg ikke selv har fundet job endnu. Det er sådan lidt underligt at være hjemme uden ham :)

Men jeg ved også at han hygger sig, blir aktiveret og leger så godt dernede. :)

Ja, jeg kunne godt forestille mig at det bliver noget helt andet med to små krudtugler..... Frygter det og glæder mig på samme tid :blush

Ja han skal fortsætte, men ikke på fuld tid, og kun mandag til torsdag regner jeg med.... Alt efter hvordan det går med lillebror :)

Jeg synes også det er lidt underligt at sende ham afsted, når jeg nu går hjemme, men jeg ved han får meget ud af det, og jeg nyder virkelig også den pause selv... Jeg ved jo jeg skal starte forfra med en nyfødt lige om snart :) Og energien er bare heller ikke den samme når jeg er gravid.... Han er en dreng med masser af gang i, og det er svært at aktivere ham hjemme dag efter dag :whistling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER