esm84

gået 3 dage over tid.

6 indlæg i dette emne

ja som overskriften siger er jeg på trejde dag over tid. men min test er negativ, kan det være fordi jeg har sådan en kort cyklus at jeg ikke kan se det endnu?

Min cyklus er på 24 dage og er i dag 3+5 hvornår skal man kunne teste positiv hvad mener i? er løbet kørt eller hvad tror i, årh har brug for lidt håb. eller mens så vi kan komme videre det så træls...

Kram fra mig

elisabeth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så længe du ikke har fået menstruation er der selvfølgelig håb, og det er forskelligt hvor hurtigt man danner hcg, men de fleste kan teste positiv 15 dage efter ægløsning. Mit gæt er du nok må vente et par dage og se om du får en positiv test, ved godt det er en tålmodighes prøvelse men :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du ikke har fået menstruation er der selvfølgelig håb, og det er forskelligt hvor hurtigt man danner hcg, men de fleste kan teste positiv 15 dage efter ægløsning. Mit gæt er du nok må vente et par dage og se om du får en positiv test, ved godt det er en tålmodighes prøvelse men :goodluck

ja det er svært at vente.

men dejligt at den kan blive positiv endnu, jeg er jo heller ikke så langt henne så meget kan ske.

Håber håber og ønsker mig det er denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kun er 3+5 så er du ikke gået over tid endnu, og så har du først testdag om 2 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kun er 3+5 så er du ikke gået over tid endnu, og så har du først testdag om 2 dage :)

altså jeg plejer at få mens på 24 og det jo 3 uger og 2 dage. så i forholdet til at få mens er jeg da gået over tid, eller har jeg helt misforstået?

har nemlig også været inde på terminsberegner hvor du skriver hvor mange dage du har i din cyklus, hvornår man har æl og hvor mange dage der går fra æl til mens og der stod også jeg skulle have mens d. 13????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag du har ÆL er altid 2+0 og 14-16 dage derefter kan man teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER