Myliona

Bustur når man er gravid

8 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at tage en bustur, for at besøge min søster..

Desværre, tager det 13 timer i bus.. Men det koster til gengæld 1/3 af hvad jeg skulle betale for fly - så økonomisk, kommer jeg kuna fsted hvis jeg tager bussen.

Hvor sent(Altså, i hvilken uge i graviditeten) ville I turde tage på en 13 timers bustur? :)

Der er mange stop undervejs, hvor man kan komme ud og der er toilet i bussen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville paa nuvaerende tidspunkt ikke tage en bustur paa 13 timer og jeg er 26 uger henne. Det er faktisk haardt for mig at sidde laenge nu og jeg vil have behov for at gaa rundt. Det er svaert i en bus og hvad hvis toilettet strejker blink.gif Skal selv flyve en tur til UK paa mandag og tilbage igen torsdag, hvor jeg maaske skal tage en bustur paa 3 timer for at komme til og fra lufthavn, men heldigvis kun hvis min svoger ikke kan hente og bringe mig. Men har omvendt en veninde, som tog paa bustur sent i sin graviditet og det gik fint. Saa tror det er individuelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart vil jeg være i 26/27. uge i perioden...

Lige nu ville mit problem også være det at sidde længe.. Men det er om natten, så ville jo nok sove en del af tiden alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde tage en sådan tur langt hen i graviditeten - det er mere om du kan holde til det fysisk, men hvis det er om natten så syntes jeg det er fint - bare der er toilet stop undervejs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork, at turde er en ting, men om det er rart nok til at jeg vil gide det... laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på bus rejse i uge 18 i min første graviditet, den var noget længere da vi kørte til Tjekkiet, tror det tog omkring et døgn at køre og der var bestemt ikke ret mange pauser, eller dvs pause hver 4. time føltes ikke som ret meget, jeg havde meget ondt i lænd/bækken da vi ankom og hele ugen mens vi var afsted, men havde nu allerede fået diagnosen bækkenløsning to uger før.

Jeg har ikke smerter i denne graviditet og priser mig lykkelig, men jeg ville bestemt ikke udsætte mig selv for 13 timer i en bus mens jeg er gravid.

Hvis du ingen problemer har med ryg eller bækken smerter er det ikke sikkert det er noget problem for dig, men man sover jo altså ikke godt på et bus sæde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på bustur til Paris da jeg var 6 mdr henne med Freja.

Synes ikke der var den store forskel fra de andre gange jeg har været på lang bustur, så jeg ville godt turde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jo komme an på hvordan du ellers har det. Jeg er kun i uge 15, men jeg skal ingensteder hvor transporten tager 13 timer... :) Hvis du har det super godt, så er det da bare afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER