My-Moren

Kønsbestemmelsesscanning

15 indlæg i dette emne

Jeg - eller vi, da min mand også skal med ;) skal til kønsbestemmelsscanning på Onsdag kl.17, hos Scanningsjordemoderen på Østerbro.... Uhhhh er spændt!!

Foretrækker ikke noget køn frem for det andet og har ingen anelse eller ide om, hvad jeg har inde i mavsen.. Den ene dag tror jeg det ene og den anden det andet...

Men der ligger et lille, altså kun et lille, pres for at det er en pige :) Min søster har to dejlige drenge og det samme har min svoger, så både svigerforældre og mine egne, synes det kunne være sjovt med en pige..

Men jeg glæder mig uanset - og det gør de også ;)

Jeg vil være 14+3 den dag, så håber de kan se noget! Der er heldigvis en garanti for, at hvis bettefisen ikke ligger som den "skal", så skal jeg skal scannes igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber i får den bedste oplevelse! Glæder mig til at høre om dit besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det spændende. Jeg skal til MD onsdag formiddag og håber vi der også kan få kønnet af vide. Ellers står den også på kønsskanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det spændende. Jeg skal til MD onsdag formiddag og håber vi der også kan få kønnet af vide. Ellers står den også på kønsskanning :-)

Det var også min oprindelige plan - at vente til MD scanningen... But who am I kidding - jeg kan jo ikke vente ;) Hvis i ikke kan se kønnet til MD scanningen, kan det være jeg kan anbefale Scanningsjordemorderen ;) Mener at kunne huske at du er fra Herlev kanten og der er jo ikke så langt derfra til Østerbro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft svært ved at vente men manden har holdt på at vi skulle vente til MD eller efter. Så jeg måtte give mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er lige så nysgerrig som jeg ;) Så ingen overtalelse der.. heheh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber på en fantastisk oplevelse.... vi har selv overvejet det! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende! :)

Det er virkelig også bare pengene værd med en kønsscanning, jeg er i hvert fald rigtig glad for vi allerede kender kønnet på vores baby :) Glæder mig til at høre om det er en lille pige eller en lille dreng der gemmer sig inde i din mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber på en fantastisk oplevelse.... vi har selv overvejet det! :balloons

Forstår godt at det er med i jeres overvejelser :) Jeg ved bare at jeg ikke kan vente til 18 April - der skal jeg til MD scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende! :)

Det er virkelig også bare pengene værd med en kønsscanning, jeg er i hvert fald rigtig glad for vi allerede kender kønnet på vores baby :) Glæder mig til at høre om det er en lille pige eller en lille dreng der gemmer sig inde i din mave :)

Jeg er også så spændt!!! De andre scanninger har været fantastiske og mon ikke den her lige giver lidt ekstra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også så spændt!!! De andre scanninger har været fantastiske og mon ikke den her lige giver lidt ekstra ;)

Ja, det er jo generelt bare dejligt at se sit bette pus, men den her scanning er bare så speciel, fordi man netop finder ud af kønnet på baby - det er så stort! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cool jeg skal os til kønsscanning i morgen endag samme sted bare kl 14.30 :-)

ja vi har heller ikke kunne vente til MD scanning... det er vores første og længe ventet lille mirakel så vi kan skug heller ikke vente vi er død nys begge 2... hihi

held og lykke med det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også der hen hvor du skal i næste uge , glæder mig helt vildt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har vi også bestilt tid til kønsscanning! :loveshower

glæder mig helt vildt!

vi har valgt scanningsklinikken i Kolding den 2. April! Der er et stykke vej, men pyt! jeg holder påskeferie :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har vi også bestilt tid til kønsscanning! :loveshower

glæder mig helt vildt!

vi har valgt scanningsklinikken i Kolding den 2. April! Der er et stykke vej, men pyt! jeg holder påskeferie :P

WUhuuuu!!!! :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER