hyrzkov

Så er vi i gang

28 indlæg i dette emne

Hejsa :kiss

Vi er i gang med første IUI-H behandling. Jeg skal i morgen tidlig til 2. scanning, var til først i mandags. Og der var der 8 æggeblærer i alt, så nu er jeg lidt spændt på, hvor mange af dem, som stadig vokser. For hvis alle følger med, så skal vi tage stilling til, om vi skal afbryde denne gang eller om de skal tages ud, og vi skifter til IVF i stedet. Er lidt spændt på i morgen.

Jeg synes, at jeg manglede lidt instruktion ifht at skulle stikke mig selv med Gonal, men fik en snak med en sygeplejeske på dagen, og så kom jeg igennem det. Men var det lidt grænseoverskridende at sidde der med sit grej samt stikkeriet.

Jeg har været så heldig, at jeg ikke har haft nogen bivirkninger overhovedet på hverken Pergotime eller Gonal F.

Hvilken behandling er I i gang med? Og ja det kunne være super at have en fra samme sted, som er nogenlunde parallelt med en selv :glad

Vi har været til "medicinsamtale" idag..

skal begynde, eller er jo begyndt, på IVF..

mangler en æggeleder og har svær PCOS så vi krydser for at Brædstrup er vores sted..!! :)

Har prøvet 2 gange insemination ved egen gynækolog før så kender til stikkeriet og det er det mindste af onderne..

Er mere nervøs for når jeg skal have taget æg ud..

Håber jeg er ligeså heldig som dig med bivirkninger..

begynder på Gonal - nedregulering på søndag.. som næsespray..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh så lige du havde fået lagt æg op idag...

X X X :balloons :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til "medicinsamtale" idag..

skal begynde, eller er jo begyndt, på IVF..

mangler en æggeleder og har svær PCOS så vi krydser for at Brædstrup er vores sted..!! :)

Har prøvet 2 gange insemination ved egen gynækolog før så kender til stikkeriet og det er det mindste af onderne..

Er mere nervøs for når jeg skal have taget æg ud..

Håber jeg er ligeså heldig som dig med bivirkninger..

begynder på Gonal - nedregulering på søndag.. som næsespray..

Held og lykke til jer også :goodluck

Tror man skal lade være med at lytte til alle de historier om, hvor ondt det gør at få taget æg ud. Jeg havde en super god oplevelse - mærkede ikke det mindst. Havde den sødeste læge. Kunne til hver en tid gøre det igen. Nu har jeg endometriose, og nogle sier, at piger med dette ikke synes, at ÆU er så slemt. Ved ikke om det er, fordi vi er vant til ignorere smerter dernede, men synes ikke man skal være nervøs eller frygte det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER