Berit

Så blev jeg deltidssygemeldt... :-)

12 indlæg i dette emne

Hej

Ja så blev det min tur til at blive sygemeldt - dog p.t. kun ½ tidssygemeldt, men hold da op hvor er jeg lettet over det. :rolleyes

Har holdt 3 ½ fridag og har bare kunne mærke hvordan det har hjulpet på lænd, hofter og trækningerne foran - så i dag hos lægen var hun ikke i tvivl om at det var en god løsning..... :glad

Så fra på mandag hedder det mødetid kl. 8.30 og hjem kl. 12.30 - så kan jeg nå hjem og ligge og slappe af inden de store kommer hjem og den står på aftensmad, hunde gå ture m.m

HVor mange er efterhånden helt eller deltidssygemeldt?

God dag til jer alle

Hilsen

Berit :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aj, det lyder bare godt - fint at du passer paa dig selv loveshower.gif

Jeg er ikke sygemeldt, men gaar jo ogsaa mest hjemme og arbejder hjemmefra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været deltidssygemeldt siden uge 10, og det er jeg rigtig glad for. På den måde har jeg både kunne passe mit job og passe på mig selv. Er dog bange for at det kan blive nødvendigt med en fuldtidssygemelding snart:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, det lyder bare godt - fint at du passer paa dig selv loveshower.gif

Jeg er ikke sygemeldt, men gaar jo ogsaa mest hjemme og arbejder hjemmefra...

Jeg er også rigtig glad for det og glæder mig til at kunne gå kl. 12.30 og hjem og slappe af på sofaen inden resten af huset er hjemme....

Jeg viste godt det ville ske - for sådan har det været de andre 2 gang også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været deltidssygemeldt siden uge 10, og det er jeg rigtig glad for. På den måde har jeg både kunne passe mit job og passe på mig selv. Er dog bange for at det kan blive nødvendigt med en fuldtidssygemelding snart:-(

Hold da op det var længe at gå hjemme, men dejligt du har kunne passe begge ting (dig selv og job ;) )

Jeg er ret sikker på at om 1 månedstid gå bliver det nok også en fuldtids for mig, men det er dejligt at jeg kan drosle ned nu her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til at være en god løsning for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sygmeldt, men har bedt om at få nogle nemme funktioner på arbejdet plus fortalt at jeg kan ikke gå og stresse for at hjælpe de andre. Det er der taget henyn til, hvilket jeg er glad for - har trods alt 15 arbejdsdage endnu.

Men lyder som en god løsning for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig dejligt og den helt rigtige løsning for mig nu.

...

Snakkede med min chef i går som har fundet min afløser - hun starter den 9. april og så skal jeg bruge opkring 14 dage til at lærer hende.

Derefter kunne jeg bare til rådighed på telefon og PC - hvis hun får brug for at få hjælp. ;)

Så det var rigtig dejligt at der ikke nogen sure miner er her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har såmen gået sygemeldt på "fuld tid" siden 4 december - det bliver lidt kedeligt i længden, men kaster op, og er begyndt at få lidt problemer med lænd, bækken og især min iskias...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke sygemeldt, men har begyndende bækkenløsning, iskias, symfyse- og lændesmerter dagligt, men heldigvis en forstående arbejdsplads, hvor jeg kan flekse alt hvad jeg vil, og ingen bliver sure, når jeg må tage fri o.lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hører godt nok ikke til i denne terminsgruppe, men gik lige ind og læste... Vil bare sige at hvor er det dog dejligt at se der findes gode arbejdspladser:) så er der da også håb for jeg finder en ordentlig arbejdsplads, engang.

jeg har måttet sige mit arbejde op og være sygemeldt i opsigelsesperioden, da min Chef var totalt intolerant, og det kun blev værre da jeg kom og fortalte jeg var gravid. Så tak for sådan et indlæg her, det får da fremtiden til at se lysere ud:)

og Godt i får de rigtige løsninger for jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Nitte arbejdsplads!! Måske er det heldig at du alligevel skal finde noget nyt.

Jeg ringede mig syg. Ringede igen efter en uges tid - og spurgte om de skulle have lægeerklæring til, hvilket de sagde nej til.

Aftalte at vi skulle snakkes ved hvis det blev bedre. De ringede efter ca 14 dage for at høre om der var nogen fremskridt eller de skulle ansætte mere fast sygevikar. Og nu har jeg kontaktet dem og sagt jeg ikke kommer tilbage inden barsel.

Ingen sure miner med forstående ledelse - we like!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER