Maybe

Erfaringer med ventetøj fra H&M

17 indlæg i dette emne

ja hvad er jeres erfaringer med ventetøj til lidt større piger?

jeg er selv en str. 42-44 ca. alt efter model, og jeg har set og hørt at H&M skulle have ok ventetøj til rimelige priser, men min erfaring med H&M er mini mini og helt ærlig gider jeg ikke smutte til en anden by for at finde ud af at jeg skulle have tab mig 10 kg. før jeg blev gravid.

Det der er mest øv er at den by hvor jeg bor i er der kun en butik der har ventetøj og de ved hvad de vil have for det... :blink og jeg har ikke tænkt mig at invester flere 1000 kr. i ventetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger 42-44 normalt, i h&m kan jeg bruge fra str 40 til 46 i ventetøj.. SYnes det er vildt der er så stor forskel på størrelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rigtig dfårlige erfaringer med ventetøj fra H&M.

Det er miniature i størrelserne.

Jeg kan anbefale dig at kigge på denne hjemmeside i stedet. Det er lidt stort i størrelserne. Jeg er selv str. 44 og har købt xl og det var ihvertfald stort nok ;-)

www.abovo.dk

Håber du finder noget der kan passe dig.

Jeg har om 1½ måned 2 par bukser og 1 nederdel billigt til salg. Du kan skrive pm der, hvis du har interesse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg her fine erfaringer med ventetøj fra h&m. Plejer at være en størrelse 38 og bruger str 40 i h&m Mama (hvilket nok er meget reelt, for min mås er også blevet større ;))

Jeg synes dog at bluserne fnulrer ret hurtigt, men det gør mig så heller ikke så meget, når tøjet strengt taget bare skal kunne holde et par måneder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit fra h&m har også været fint. Desuden så laver Bestseller også vikelig dejligt ventetøj af mærket mamalicius, som du kunne kigge på, hvis du alligevel skal ud og køre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok en 44-46 - Synes som du at H&M generelt er lidt småt i størrelserne - men det varierer åbenbart inden for deres eget mærke i størrelserne... Jeg har købt et enkelt par ventejeans i H&M - på trods af at jeg havde 4 par i samme størrelse med i prøverummet var det kun dette ene par jeg kunne passe... Men jeg er til gengæld rigtig glad for det ene par bukser jeg fandt i H&M :)

Hvor er du fra i landet? Kender en god ventetøjsbutik, der sælger tøj til yderst rimelige priser :) Men det kommer jo an på, hvor du er fra i landet om det er noget for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger normalt str. 38 i bukser, men måtte i str. 42 i H&Ms før jeg kunne passe det, men deres bluser, toppe og kjoler er altså fint og de har tit tilbud på nogle rester til 50 og 100 kr. Så min erfaring er lidt blandet. Jeg syntes desværre meget af det er lidt kedeligt.

Jeg har selv fået anbefalet mammalicious som du kan finde på nettet, det er en smule dyrere, men ikke vildt dyrere.

http://dk.bestseller.com/mamalicious/new-arrivals/mm-new%20arrivals,da_DK,sc.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvad du generelt gaar i, men petit, medium eller grande, saa tror jeg det vigtigste er et-to par ventebukser(har et par jeans og et par sorte, men har ogsaa "overvintret" med hurtigtvoksende mave), et-to par venteleggings(har to par lange, jf. vinter, og vil supplere med et par 3/4 til sommer), lidt lange toppe(har ikke en endnu...) og nogle tunikaer/kjole(som man ogsaa kan bruge udover toppe med leggings). Jeg har ogsaa en stretch ventenederdel fra Boobs, som jeg ikke ville undvaere, men har altid gaaet rigtig meget med en anden sort nederdel, saa maatte have en erstatning. Jeg kan se, at du er heldig at vaere gravid over sommeren, saa der er leggings og top/tunika jo oplagt wink.gif

Tror man vasker oftere uanset om man har brugt 1000 eller 2000 kr. Hvis jeg skulle raade til noget, saa gaa efter basisting paa tilbud og saa er det bare at "accessorize" med det, man har. Jeg er i hvert fald glad for mine faa, velsiddende ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun få ventetoppe; Synes simpelthen det er spild af penge :whistling Jeg har købt de lange t-shirts i tøj og sko - de sidder PERFEKT og lige nu har de to for 80 kr :) De går lige nu, ned til lårene - så selv med en stor mave, ville de dække :)

Jeg har kun to par bukser, og bruger kun det ene.. Også en nederdel og to kjoler.. Er SÅ træt af det, men er lidt for nærig :whistling Men NU må jeg snart i HogM og få et par cowboybukser :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fra i landet? Kender en god ventetøjsbutik, der sælger tøj til yderst rimelige priser :) Men det kommer jo an på, hvor du er fra i landet om det er noget for dig :)

Midtjylland :) ca. 50 min fra Randers :) kom bare med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte tøj fra H&M da jeg ventede G og brugte 44-46 jeg oplevede bukserne er små i lårene, man skal være opmærksom på slimlegs :) synes det var rigtig fint og lækkert.. Bluserne er lidt korte i det, når man bliver højgravid.. Der vil jeg anbefale mamalicius onesize toppe som er lange i det :D

Denne gang er jeg 36-38 men kan ikke købe bukser der :( 36 er for små i lårene og 38 for stor i livet :( deres bluser er alt for store selv i S og jeg er bestemt ikke tynd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se, at du er heldig at vaere gravid over sommeren

det kan du tro jeg også er meget glad for :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok en 44-46 - Synes som du at H&M generelt er lidt småt i størrelserne - men det varierer åbenbart inden for deres eget mærke i størrelserne... Jeg har købt et enkelt par ventejeans i H&M - på trods af at jeg havde 4 par i samme størrelse med i prøverummet var det kun dette ene par jeg kunne passe... Men jeg er til gengæld rigtig glad for det ene par bukser jeg fandt i H&M :)

Hvor er du fra i landet? Kender en god ventetøjsbutik, der sælger tøj til yderst rimelige priser :) Men det kommer jo an på, hvor du er fra i landet om det er noget for dig :)

Den hører jeg også gerne hvor er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg plejer at bruge omkring 40-42 i hm str... har købt 2 par ventebukser i hm, et par i en str 44 i cowboystof, og de sidder endda lidt løst, men er virkelig behagelige at have på.. og så et par i noget jogging agtig noget, men der har jeg kun købt en M og de sidder perfekt og kan endda give sig en del... så man må bare prøve sig frem i str derfra. men ellers kan jeg varmt anbefale mama licious tøj, der kan man os være heldig på nettet og finde noget der er sat ned... der har jeg lige været heldig med en kjole der var til halv pris, for nægter også at bruge en hel formue på noget jeg ik skal bruge så længe alligevel. og toppe har jeg bare brugt de lange fra tøj og sko eller de lange fra vero moda..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for de basisting jeg har fra H&M mama..... Lange tshirts/simple bomuldsbluser og ikke mindst venteleggins :loveshower Men udover det, synes jeg ikke vildt meget om deres ventetøj.... Det sidder underligt synes jeg :rolleyes (bruger 42..... 42/44 når jeg er gravid ;) )

Ej det passer ikke helt.... For jeg har også en stribet bluse derfra jeg er rigtig glad for.

Men generelt synes jeg mange lange bluser/tunikaer sidder pænt når man er gravid, selv om det er alm. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Midtjylland :) ca. 50 min fra Randers :) kom bare med det :)

Den hører jeg også gerne hvor er.

Den ligger godt nok i Brønderslev, men jeg synes, at det er værd at køre efter :) Læs om mit besøg i butikken HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forresten lige taget mine ventestrømpebukser fra h&m i brug her de sidste par dage og de er bare fantastiske! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER