HenrietteBuchvaldt

Mit JM besøg

4 indlæg i dette emne

Vil lige dele mit besøg, det var fantastisk, var helt høj bagefter :D

Vi havde en god snak omkring Gabris fødsel og tungebåndsproblemer (var alt for kort, blev først klippet da hun var 6 uger, havde en frygtelig amning indtil da, indlæggelse på neonetal med begynde gulsot og i dag lider hun så af skyhed overfor berrøing på tungen pga det med tungebåndet, hvilket har kostet 2 indlæggelser da hun var 8-9 mdr og intet ville

spise samt en da hun var 15 mdr og atter ikke ville spise) derfor er det vigtigt for mig tungebåndet bliver vurderet straks efter fødslen, hvilket hun tog meget seriøst og tilbød mig en snak med nogle ammerådgivere, så vi kunne gennemgå sidste forløb og have lidt planer om hvad vi gør hvis (gud forbyde det) vi står i samme situation igen ;)

Der var lidt snak om mit vægttab fra sidste gang til nu (25 kg) så er pludselig normalvægtig

gravid, det er en helt anden verden.. Men skal desværre alligevel have sukkerbelastningen igen pga min morfar havde sukkersyge SUK gider det ikke.. Men efter en bekendt har født en meget kæmpe baby pga uopdaget gravidtetsbetinget sukkersyge, ja så tør jeg skisme ikke sige nej...

Hun så ingen problemer i, at jeg skal føde hjemme :) hun sagde endda at hvis jeg gik over tid, skulle sættes i gang kunne jeg få lov til at føde hjemme, hvis altså vandet kunne tages og mine veer selv går i gang efterfølgende (håber

dog på jeg klare fødslen selv uden hjælp) det gav mig virkelig troen på, jeg nok skal få lov til at føde hjemme :loveshower:

Jeg fik pga min hjemmefødsel et mobilnr som jeg skal ringe til, i stedet for nummeret på fødegangen.. Det aller fedeste er næsten de har 24 timers vagter (de er på tilkald) og nogle gange har de flere i rap, så man har stor chance for at have samme JM hele vejen igennem, det er bare ekstrem lækkert, nåde at have 3 forskellige med G, hvilket var lidt træls..

Næste besøg er først 12/6 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder bare rigtig dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt :) så er det bare at vente og nyde din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at du først skal afsted til juni igen.

Jeg var til jordemoder i dag. Det gik fint vi snakkede bare og så blev jeg vejet. har kun taget et halvt kilo på, hvilket er godt taget min overvægt i betragtning.

Jeg har meldt mig til holdkonsultation og skal afsted igen den 24. April.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER