Guest

Jeg melder mig også

3 indlæg i dette emne

Jeg vil også lige melde mig til den her terminsgruppe.

Jeg testede positiv i fredags for første gang :loveshower Jeg var til samtale hos lægen samme dag og hun fortalte at jeg var 4+5, så i dag må jeg være 5+1. Det er stadig meget tidligt, men vi krydser fingre for at det hele går som det skal alligevel. Jeg skal have ringet til lægen igen i morgen og have bestilt tid til at få lavet vandrejournal.

Det bliver sjovt at have nogen at følges lidt af med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også lige melde mig til den her terminsgruppe.

Jeg testede positiv i fredags for første gang :loveshower Jeg var til samtale hos lægen samme dag og hun fortalte at jeg var 4+5, så i dag må jeg være 5+1. Det er stadig meget tidligt, men vi krydser fingre for at det hele går som det skal alligevel. Jeg skal have ringet til lægen igen i morgen og have bestilt tid til at få lavet vandrejournal.

Det bliver sjovt at have nogen at følges lidt af med :)

Gik det som det skulle hos lægen? og fik du lavet vandrejournalen?!... Jeg er så spændt, skal op til lægen på tirsdag den 23. december!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik det som det skulle hos lægen? og fik du lavet vandrejournalen?!... Jeg er så spændt, skal op til lægen på tirsdag den 23. december!!!

:kram

Jeg fik ikke lavet vandrejournal da jeg var hos lægen. Det var mere en general snak om bl.a. abort forbi der er en masse andre ting der gjorde os i tvivl om det var det rigtige tidspunkt at få et barn på. Jeg havde også haft nogen stærke smerter om natten som jeg lige ville snakke med hende om. Jeg skal til lægen d. 28. december og have lavet journal mv., så nu er jeg spændt på at høre hvordan det gik dig i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER