mikkelmille

Tak ouh NF 13+4 og Infomøde

10 indlæg i dette emne

hmm gruppemødet ringede jeg altså og meldte fra til - har været afsted før..!! Men NF 13+4 er da sent..!! Godt fertilitetsklinnikken scanner mig 12+3.. Men øv...!!! Skal vente indtil 27marts...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor surt, jeg skal selv til nf 13+0 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls de ligger så sent - jeg tænker også bare hvad nu hvis de ikke kan måle den på mig :( har ringet og spurgt om det kunne være rigtigt - og ja det var det.. Selvom de selv sagde det var sent, de havde bare ingen tidligere tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF skal være inden 13+6 så du når det lige ;)

De kan fint måle baby der, uden problemer..

Kan godt forstå det er træls, at skulle vente til sidste øjeblik :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det mindste blev du indkaldt til info-møde - Det gjorde jeg slet ikke <_<

Men ja, det er da vildt sent.. Det kan da ikke passe man ikke kan få en tidligere tid.. <_<

Hvad så hvis man ikke lige kan den dag :o Så må man bar eundvære en NF???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men helt ærligt - ringede og brokkede mig.. Men kunne kun ændre infomødet da det er et møde OUH holder hver mandag og torsdag.. Men sagde at det var jeg ikke interreseret i, da de nok siger det samme som sidst jeg var var afsted.. Men jeg kunne ikke ændre NF... Synes det er strængt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hverken gruppemøde eller infomøde her... Kun nakkefoldsscanning.... Der er stor forskel på hvordan de gør rundt om i landet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er der da.. Jeg springer også fra det Infomøde - men er da stadig ked af at nakkefold bliver så sent :( selvom jeg er 11+2 ca idag så synes bare der er så længe til... Men skal scannes på torsdag og igen den 19 så når da at se babyen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik heller ikke min nakkefold før jeg var i uge 13, tror det er meget normalt. Desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til nf på onsdag hvor jeg er 13+0. Synes også det er lidt sent men jeg købte mig til scanning for en uge siden, og det beroligende mig lidt. Nu glæder jeg mig bare til at se Fister igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER