Guest Majkat

Idé til indflyttergave

9 indlæg i dette emne

På lørdag skal vi besøge to gode venner som netop er flyttet i nyt hus.

Vi vil gerne have en gave med, men har ingen idé om hvad det skal være. Den må koste max 250 kr.

Parret går meget op i stil og mærkevarer og er generelt meget konservative. De er mere "bo bedre -stilen" end afslappet.

Har I nogle gode bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En vase eller lignende fra imerco...min veninde fik en fin grøn glas skål i indflyttergave sidste år...den passer godt til alt...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt elsker jeg når folk kommer med en lækker kurv med feks asti og luksus chokoldade. For det går man ikke ud og køber selv og er rigtig skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg da også, jeg ville tage en tur i Illum eller noget i den stil og finde en smuk klassisk ting. Alternativt kunne det måske være noget til haven, hvis de ikke har haft det før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er pipe-stager fra Menu er super fede synes jeg...... Og de er da med i alle modebladene for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er pipe-stager fra Menu er super fede synes jeg...... Og de er da med i alle modebladene for tiden :)

Var også min tanke. Og hvis du får byttemærke på, kan de selv bytte hvis det ikke falder i deres smag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker en krenitskål. Eller en bærbusk til haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode input.

Besøget er desværre aflyst da deres børn er syge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt elsker jeg når folk kommer med en lækker kurv med feks asti og luksus chokoldade. For det går man ikke ud og køber selv og er rigtig skønt.

Må melde mig meget enig her. En kurv med diverse godter i, er bare en rigtig god ting. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER