Fru.Hay

negativ el. positiv

14 indlæg i dette emne

Hej!

Har brug for lidt hjælp. Jeg er nu gået et par dage over tid, og har så i morges taget en gravilitettest, men synes nu at den var negativ....- men her til eftermiddag da jeg kom hjem, så kiggede jeg lige på den igen... og der kunne jeg se en to streger den ene af dem var en dog svag streg.... hvad tror i?

og glæder den når den har ligget hele dagen? :huh

Det er lidt en UPS'er hvis jeg er gravid - men hvis jeg er gravid, så skal den lille være hjertelig velkommen, har 2 drenge på 5½ og 2½ år i forvejen og er gift på snart 7 år, men det var nu ikke lige planen, jeg fik fjernet min spiral i jan pga. infektion, så havde regnet med at jeg skulle starte på p-piller når jg fik min mens denne gang....

men er nu altså lidt spændt alligevel, :rolleyes er mega skruk. :D tror jeg tester igen om et par dage.

Håber der er nogen af jer det kan hjælpe mig lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen det er da spændende. Hvilket mærke har du testet med? Nogle test er desværre "gode" til at vise positiv efter tiden er gået, og som du sikkert godt ved kan man ikke regne med noget. Men prøv i morgen tidlig eller om et par dage hvis du kan vente. Lyder som om du ville være glad for en positiv test, så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetstesten skal aflæses inden for 4-5 min. Mener endda der står 3 minutter på de fleste. Derefter bliver alle graviditetstests falsk positive.

Så nej du er ikke gravid, hvis den først slår ud efter flere timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da spændende. Hvilket mærke har du testet med? Nogle test er desværre "gode" til at vise positiv efter tiden er gået, og som du sikkert godt ved kan man ikke regne med noget. Men prøv i morgen tidlig eller om et par dage hvis du kan vente. Lyder som om du ville være glad for en positiv test, så :goodluck

Ja det er smørme lidt spændene - jeg havde købt den fra netto, sidste gang jeg var gravid var det den fra føtex, og det er samme mærke, så havde engelig ikke tænkt over at der jo er nogen af dem som først viser det efter laaaaang tid.

men prøver igen om et par dage og så må jeg jo bare side og kigge på den i 3-5 min.

jo det ville jeg da, elsker babyer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetstesten skal aflæses inden for 4-5 min. Mener endda der står 3 minutter på de fleste. Derefter bliver alle graviditetstests falsk positive.

Så nej du er ikke gravid, hvis den først slår ud efter flere timer.

Tak for svaret...Må jo indrømme at den nok røg ud efter ca. 2 min på toilet bordet.

men regner bestem ikke med noget - tager det som det kommer, blev bare lidt usikker på hvordan det nu var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nettos teste er fine nok ;)

Prøv at teste om et par dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har testet med netto teste hvor jeg 3 gange fik positive teste efter mere end 5 min selvom jeg ikke var gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har testet med netto teste hvor jeg 3 gange fik positive teste efter mere end 5 min selvom jeg ikke var gravid.

Hmmmmm..... Lægen = blodprøve er nok det beste bud, i stedet for at bruge alle de penge på tests.

Har nu købt en fra Apoteket, så må vi se i morgen søndag om den viser noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nettos teste er fine nok ;)

Prøv at teste om et par dage :goodluck

Har også brugt dem fra Netto før.... men jeg prøver igen på søndag med en fra apoteket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nysgerrigheden lyser ud af mig :whistling Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nysgerrigheden lyser ud af mig :whistling Hvordan gik det?

den var sku stadig negativ <_< tro jeg vil ringe til lægen i morgen nu er jeg gået en uge over tid, så tager han nok en blodprøve på mig hvis jeg kender ham ret.

- har dog lige lidt ømme bryster i dag og lidt murren, men det kan jo også betyde mens....

så der ventes stadig :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den var sku stadig negativ <_< tro jeg vil ringe til lægen i morgen nu er jeg gået en uge over tid, så tager han nok en blodprøve på mig hvis jeg kender ham ret.

- har dog lige lidt ømme bryster i dag og lidt murren, men det kan jo også betyde mens....

så der ventes stadig :gal

Øv... opdater endelig når du har fået svar! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står altid på pakken hvor længe den skal ligge før man kan læse og hvor længe den max må ligge. Bliver den positiv efter tiden er udløbet er man ikke gravid. Det er desværre fristende at kigge på den senere, man giver bare sig selv falske forhåbninger ved at kigge på streger der er kommet for sent :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lidt samme oplevelse med dem fra Netto 2 gange... -den første som blev taget da jeg var 3 uger henne viste ikke 2 tydelige streger efter de 3 minutter, og jeg smed den ud og åndede lettet op (vi følte os ikke lige klar til at skulle være forældre endnu).. anden gang jeg så tog en test (ved 5 uger), -efter en hel del symptomer, kom der heller ikke tydelige streger før efter 5 min, -men så var de der også... Og og og jeg var ikke et sekundt i tvivl om at den var korrekt den test... -jeg ku' mærke at der var noget særligt inden i mig ;)

Jeg fornemmede lidt at det kommer an på hvor meget man får tisset på den pind der, og også lidt hvor langt man er henne (jo tidligere jo svagere er resultatet)..

-Det skal lige tilføjes at vi nu har vænnet os til tanken om at skulle være forældre, -og glææææder os helt enormt... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER