shirley

Kagespørgsmål

5 indlæg i dette emne

Jer der har brugt en diamond cutter til at lave mønster på siden af kagen hvor svært er det.. Jeg forestiller mig at man skal trykke lidt til og det kan jo hurtigt ødelægge kagen..

Er der nogle tricks til det??

Hvis der er nogle af jer der har en opskrift på super lækre bunde der ikke bare er alm så må i gerne dele dem herinde :) eller opskrifter på lækkert fyld til kagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er ikke så svær at bruge, hvor hårdt du skal trykke kommer lidt an på hvor tyk din fondant er. Hvis du vil være lidt på den sikker side kan du lave en fondant der lidt tykkere end du plejer, så får du ikke trykket cutteren igennem.. :)

Af "almindelige" bunde som hvide som ikke skal være så kedelige, der bruger jeg drømmekage opskrift, synes den giver nogle lækre lette og svampet bunde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores bryllup havde vi banankage bunde i og fyldet var toblerone creme og bær mouse - men jeg lavede ikke selv kagen, det gjorde min søde veninde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må prøve mig frem :) Jeg skal snart lave en prøvekage så der kan jeg lege lidt med det :) Den rigtige kage skal helst være perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får min reservefar til at lave både kransekage og kage. Han er nemlig udlært konditor :sandie Jeg har ikke lige fundet ud af hvad der skal i, men tror den skal være med nogle røde bær indvendig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER