Guest baby2011

Hvornår driller de nisser ??

86 indlæg i dette emne

Haha... der er stadig gang i den gamle nisse... eller også er jeg bare langsom....

Er da hvertfald blevet oldemor... og det endda inden jeg overhovedet har ruget færdig på mindstedrengen :lolhit :lolhit

:bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget spændt på om de nisser går amok i aften igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det herligt med nissedrillerier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da heller ikke være væk fra BK i et stykke tid, inden der sker ting og sager herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og Martin nu skal du ikke komme, og sige at det er en joke, for jeg har spurgt KI....

:lolhit

Haha... der er stadig gang i den gamle nisse... eller også er jeg bare langsom....

Er da hvertfald blevet oldemor... og det endda inden jeg overhovedet har ruget færdig på mindstedrengen :lolhit :lolhit

:bk

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså for skægt... Især hvis man prøver at trykke på min signatur... gammelsmølf for filan

Ja tak fik mig et herligt grin da jeg trykkede på mig :jul12: :jul12:

Bare så herligt at der bruges tid på nisserier :jul7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har svaret, de nisser bliver rigtig drillesyge om aftnen, hvor Martin har fri og tid til at sidde og more sig.... :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har svaret, de nisser bliver rigtig drillesyge om aftnen, hvor Martin har fri og tid til at sidde og more sig.... :balloon

:balloon :glad :jul2:

tror du har ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har svaret, de nisser bliver rigtig drillesyge om aftnen, hvor Martin har fri og tid til at sidde og more sig.... :balloon

Det har jeg også lagt mærke til

Og det passer med at Leo også er gået i seng for natten.. Så masser af tid til nisse-drillerier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også lagt mærke til

Og det passer med at Leo også er gået i seng for natten.. Så masser af tid til nisse-drillerier

Og ikke mindst, at hele familien har fået sig en lille dans med Leo, så nu er der fred i hytten til, at drille :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har svaret, de nisser bliver rigtig drillesyge om aftnen, hvor Martin har fri og tid til at sidde og more sig.... :balloon

Tror jeg helt bestemt også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER