A.K.

Washing your cat

6 indlæg i dette emne

How to wash a cat.

1. Put both lids of the toilet up and add 1/8 cup of pet shampoo to the water in the bowl...

2. Pick up the cat and soothe him while you carry him towards the bathroom.

3. In one smooth movement put the cat in the toilet and close the lid. You may need to stand on the lid.

4. At this point the cat will self agitate and make ample suds. Never mind the noises that come from the toilet, the cat is actually enjoying this!

5. Flush the toilet three or four times. This provides a 'Power-Wash' and 'Rinse'.

6. Have someone open the front door of your home. Be sure that there are no people between the bathroom and the front door.

7. Stand well back, behind the toilet as far as you can, and quickly lift the lid.

8. The cat will rocket out of the toilet, streak through the bathroom, and run outside where he will dry himself off.

9. Both the toilet and the cat will be sparkling clean.

Yours Sincerely

The Dog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha.... glemte engang at lukke låget til toilettet (den er ellers altid lukket) efter jeg havde sat den i blød med BLÅ toiletrens - det resulterede i en meget SUR blå kat :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha.... glemte engang at lukke låget til toilettet (den er ellers altid lukket) efter jeg havde sat den i blød med BLÅ toiletrens - det resulterede i en meget SUR blå kat :lol

Har også haft et par svømmere og hold da op det plasker :rolleyes

Det sjoveste jeg til dato har oplevet, var engang jeg havde købt noget flydende Ariel, og den pose havde jeg bare lagt på køkkenbordet.. Mine katte måtte jo ikke være deroppe. Jeg bliver kaldt nedenfor, og da jeg kommer op igen, sidder min hvide kat midt i en pøl af grøn flydende Ariel. Han havde punkteret posen, og skøjtet rundt i det.. Kan så sige han var KRID hvid efter jeg havde fået ham vasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Stakkels kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft et par svømmere og hold da op det plasker :rolleyes

Det sjoveste jeg til dato har oplevet, var engang jeg havde købt noget flydende Ariel, og den pose havde jeg bare lagt på køkkenbordet.. Mine katte måtte jo ikke være deroppe. Jeg bliver kaldt nedenfor, og da jeg kommer op igen, sidder min hvide kat midt i en pøl af grøn flydende Ariel. Han havde punkteret posen, og skøjtet rundt i det.. Kan så sige han var KRID hvid efter jeg havde fået ham vasket.

:haha

Mon den lærte noget af den fej???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER