Bolsin

Stiled fra mig

2 indlæg i dette emne

Puha... Synes godt nok jeg har det hårdt for tiden.

Jeg har nu i 2 uger haft konstant hovedpine og siden i torsdags haft dobbeltsyn. Jeg var hos vagtlægen i lørdags, som mente at jeg har migræne (har jeg aldrig haft før), og jeg fik nogle piller med hjem. Pillerne tager heldigvis min hovedpine fuldstændigt, dog kun i 3-4 timer, mens dobbeltsynet er uændret. :boo

Nu har jeg så en tid hod min læge her kl 9.45, men aner ikke hvad han vil gøre ved det.

Oven i det er jeg selvfølgelig hamrende nervøs for den lille i maven. Hvordan reagerer den på de piller jeg får? og er det måske endda fordi der eventuelt er noget galt, at jeg har det sådan?

Jeg skal til NF i morgen, og er et nervevrag, specielt efter de (efterhånden mange) triste historier her i vores terminsgruppe.

Er der nogen af jer andre der har nogen erfaringer med migræne under graviditet, eller kender nogen der har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja meget - jeg plejer at få morfin - men når jeg er gravid tager jeg 3 treo i vand - og det hjælper... Nogle gage nøjes je med 2 :) men je blir rigig syg af migræne...

Hvis jeg er i tvivl om det er migræne der er på vej - så stikker jeg hovedet mellem benene.... Og gør det rigtig rigtig ondt så er det migræne - men prøvede også at have noget der mindede om migræne og da de ville indlægge mig viste det sig at jeg havde bihule kæbehule og pandehule betændelse.. Pencillin hjalp dagen efter :)

Treo skal vist kun undgås de sidste 3 mdr af gr..

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER