Tinkerbell

Rebecca Perssons bog "BABY" er på tilbud i dag på hendes hjemmeside

5 indlæg i dette emne

bogen Baby som Barbamamma så tit henviser til er jeg også blevet lidt lun på. Og så i dag tikkede der en mail ind om at der er tilbud på bogen i dag på hendes hjemmeside.

Den koster nu 238kr inkl porto, normalpris i butikkerne er 299kr. Men det er kun i dag da det er hendes fødselsdag.

Så den skal jeg da hjem og bestille nu når Barbamamma har talt så positivt om den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i hvert fald glad for min. Masser om indkoeb foer baby kommer, amning, bleer og om babys foerste mad. Skrevet rigtig fint med et glimt i oejet og uden loeftede pegefingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har jeg virkelig ævlet så meget om den? :blush Hehe, nå, men den ER altså også god! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg virkelig ævlet så meget om den? :blush Hehe, nå, men den ER altså også god! :lol

ha ha ha. Nej det kan godt være det ikke er så meget, i hvert fald blev jeg gjort opmærksom på den via dig :) Og nu er den på vej i indkøbskurven. Selv om man ikke er fanatisk med økologi og kemi er det ingen skade til at se hvor og hvordan der kan gøres noget. Så kan man jo pille lidt ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER