Nitzen1987

AquaMama

15 indlæg i dette emne

Har set at flere svømmehaller i landet har prøvetimer på det her i weekenden (d.3.+4 marts), så overvejer lidt om det er noget jeg skal prøve... Er der

nogen der kender til det? eller andre, der måske har tænkt sig at prøve det?

Man kan læse om AguaMama og weekendens arrangemanter HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har set at flere svømmehaller i landet har prøvetimer på det her i weekenden (d.3.+4 marts), så overvejer lidt om det er noget jeg skal prøve... Er der nogen der kender til det?

Jeg kender ikke andet til det end det jeg lige har kunne læse mig til, men så vidt jeg kan genneskue er det genialt! Det der er fantastisk ved svømning helt generelt er at man nærmest ikke kan overbelaste kroppen ved det. Det er skånsomt og sindsygt effektivt!!! Og når det så endda er målrettet til gravide kan jeg da kun sige: KOM AFSTED! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor i landet ? Er nysgerrig er lige flyttet til hvidovre ved du om der er noget omkring der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et lille link om det ville da være super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan læse om det HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan læse om det HER

:tak

Kan dog se det ikke foregår lige i nærheden og jeg skal til fødselsdage både lørdag og søndag så det bliver liiiiidt svært at nå! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, er der ikke noget i nærheden af os?

Synes ikke jeg kunne se noget??????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, er der ikke noget i nærheden af os?

Synes ikke jeg kunne se noget??????

efter hvad jeg kan se så skulle der være noget i Kærsmindebadet.... har sendt en mail til dem for at høre efter det og tidspunkt + pris efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

efter hvad jeg kan se så skulle der være noget i Kærsmindebadet.... har sendt en mail til dem for at høre efter det og tidspunkt + pris efterfølgende :)

Okay, skriver du ikke lige til mig når du hører noget? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, skriver du ikke lige til mig når du hører noget? :-)

Det skal jeg nok lige... Har du hørt noget til arrangementer i vores jordemodercenter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har direkte svømning for gravide i vores kommune, overvejer også at prøve det og se om det er noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men så vidt jeg kan læse mig til, så skal man ringe for at få besked om hvad dag der er de kursus.

Jeg havde tænkt jeg vil ringe i morgen. Så jeg har styr på det inden jeg skal til jordemoder på tirsdag :-)

Har du snakket med dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej slet ikke... men har da også overvejet at ringe for at høre... vi er jo ved at være langt henne efterhånden og vil da gerne med til nogle af deres arrangementer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for link det ser super spændende ud. Jeg tager i friheden på søndag og prøver det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til vand gymnastik for gravide i varmt vand. (i slangerup svømmehal.) Og kan varmt anbefale det. Det er dejligt at kunne være aktiv og vægtløs samtidig. Så prøv det piger! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER