tsecret

Hvornår er det nu man kan teste?

4 indlæg i dette emne

Jeg er jo i gang med mit første IVF forsøg og skal have taget blodprøve på mandag. Men jeg synes bare der er laaaaaang tid til, og mine tanker drejer sig stort set kun om "er jeg mon gravid eller ej". Så derfor kunne jeg godt tænke mig at teste inden.

Men jeg er blevet helt forvirret af at være i behandling tror jeg, og kan nu ikke finde ud af hvornår jeg kan teste? Altså normalt er det jo omkring forventet mens, men hvis man ikke har nogen idé om hvornår mens kommer?

Er det ca. 2 uger efter befrugtningen eller tænker jeg forkert? Altså at man kan forvente et rigtigt svar når man er ca. 4+0?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne ikke teste før tid, fordi jeg havde fået ekstra ægløsningssprøjte efter ægoplægning. Men hvis du kun har fået ægløsningssprøjten inden ÆU, vil du kunne teste positivt 4+0. Mange kan teste før, men for at være sikker på at ægløsningshormonerne er ude, bør man vente. Men jeg kender også en som testede negativt 4+0, men dagen efter havde en positiv blodprøve og i dag har en søn på 4 måneder :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, succes historier er altid rare!

Jeg tænker også at der nok er en grund til at de mener blodprøven først skal tages på mandag og ikke f.eks. fredag. Men jeg tror jeg forsøger at snydeteste i morgen tidlig, og så skal jeg jo uanset til blodprøve mandag og så bliver vi jo i hvert fald sikre der. Lige nu er der bare lang tid til i morgen tidlig - og ufattelig lang tid til mandag. Godt jeg har masser af planer i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Imorgen. Krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER