Tina80

En bil til 5

7 indlæg i dette emne

Hvad kan I anbefale? Den skal være med 5 døre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med plads til 3 børn og en barnevogn i bagagerummet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VW Touran eller den nye Volvo den hedder vist C90

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vildt glade for vores VW Caddy...

Der er masser af plads til både barnevogn og hundebur bag i ... og man kan købe et ekstra række sæder også, hvis der kommer flere børn...

Den koster ca 169 900 dkk fra ny... og kører 14-16 km/L.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner INTET om den, men Ssangyong har lavet en fin stor rummelig 7 sæders bil. Overvejer at se nærmere på den, når vi skal ha' ny bil engang til sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en renault scenic og er rigtigt glade for den. Vi syntes det var den bil vi nemmest kunne have 3 autostole på bagsædet i. Det var ligeledes dejligt at den var lidt høj når man skulle fastspænde 3 børn. Og bagagerummet - I LOVE IT - selv nu hvor vi ikke har brug for at barnevognen kan være der er det super dejligt med et rummeligt bagagerummet.

I kunne prøve at kigge på den!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en renault scenic og er rigtigt glade for den. Vi syntes det var den bil vi nemmest kunne have 3 autostole på bagsædet i. Det var ligeledes dejligt at den var lidt høj når man skulle fastspænde 3 børn. Og bagagerummet - I LOVE IT - selv nu hvor vi ikke har brug for at barnevognen kan være der er det super dejligt med et rummeligt bagagerummet.

I kunne prøve at kigge på den!

Linda

Den har jeg også hørt meget godt om! Er det egentlig ikke noget med at man omme i bagagerummet kan slå to ekstra sæder op? Synes jeg bare jeg har hørt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER