Myliona

2. jordemoderbesøg

17 indlæg i dette emne

(hvornår skal I afsted?)

Jeg skal til jordemoder for anden gang på tirsdag, hvor jeg er 23+4. Er ret spændt, for sidste gang sagde hun at hun først ville tjekke hjertelyd efter uge 29 - men håber måske jeg kan overtale hende :) Mærker jo umiddelbart lillepigen hver dag, og jeg skal scannes dagen efter!

Hvornår skal I afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal afsted d. 13.marts, samme dag som min MD-scanning og der er jeg 20+2. Fik tiden den dag da jeg alligevel skal ud på OUH til scanning og lægesamtale vedr. fødsel, så ved ikke om hun lytter efter hjertelyd når jeg lige er blevet scannet, men nu må vi se :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(hvornår skal I afsted?)

Jeg skal til jordemoder for anden gang på tirsdag, hvor jeg er 23+4. Er ret spændt, for sidste gang sagde hun at hun først ville tjekke hjertelyd efter uge 29 - men håber måske jeg kan overtale hende :) Mærker jo umiddelbart lillepigen hver dag, og jeg skal scannes dagen efter!

Hvornår skal I afsted?

Måske vi så skal til samme jordemoder da jeg også skal afsted tirsdag om 14 dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vi så skal til samme jordemoder da jeg også skal afsted tirsdag om 14 dage :-)

Det kan da godt være :) Min jordemoder hedder vist Christina.. Hun er sådan ret ung i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først afsted igen d. 16. maj hvor jeg vil være 29+6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal afsted d.14 marts... der er jeg 22+2 ... min jordmoder lyttede efter hjertelyd sidste gang og hørte det også selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt være :) Min jordemoder hedder vist Christina.. Hun er sådan ret ung i det :)

Jeg ved faktisk ikke hvad hun hedder hende jeg skal ind til, da hende jeg var inde ved ved 1.jordemoderbesøg ikke længere skal have konsultationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke hvad hun hedder hende jeg skal ind til, da hende jeg var inde ved ved 1.jordemoderbesøg ikke længere skal have konsultationer.

Kan da være det er den samme så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på torsdag. Der er jeg 21+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er underligt jeg skal vente helt til uge 30, når det ser ud til i alle skal 20+??? Må hellere få tjekket op på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er forskelligt, det er vist bare noget med man skal have mellem 4 og 6 besøg der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på vibarn.dk og det ser ud til det er normalt med 2 besøg i uge 29. Tilgengæld er der masser af besøg mellem uge 30 og 40.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på vibarn.dk og det ser ud til det er normalt med 2 besøg i uge 29. Tilgengæld er der masser af besøg mellem uge 30 og 40.

Synes faktisk også min jordemoder sagde uge 29 til mig - men har en tid både nu her, også i uge 29.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også først i uge 29 igen. Glæder mig allerede. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid til 2. jordemoderbesøg i uge 28. var til den første da jeg var i uge 15, er glad for at MD scanningen ligger snart...

Føler at der er gået lang tid uden "kontrol" - men har det jo godt nok, så det er jo sikkert fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til 2. besøg d. 9/3, hvor jeg er 21+2. Samtidigt skal jeg så scannes igen, for vores lille Bandit ville ikke ligge ordentligt, så de kunne ikke scanne de sidste detaljer omkring hjertets kar til MD-scanning i torsdag...

Banditten ville kun ligge med ryggen ud mod mit maveskind, og var fuldstændigt ligeglad med at jeg hoppede rundt ude på gulvet. Signalet var klart og tydeligt "du skal ikke ebstemme, hvordan jeg skal ligge"! Pyha, det bliver spændende, når Banditten kommer i trodsalder, bliver teenager osv ;)

Det eneste gode billede var et dybt GAAAB, så vi håber, at der er mere samarbejdsvilje i næste uge, så vi dels kan få afsluttet scanningen og dels få et par fine billeder med hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted igen den 12 marts, hvor jeg er 21-22 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER