boble

Hvornår er det lige.....??

6 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg er førstegangs fødende og har ingen anelse om, om man kan mærke om det snart er ved at være tid til at føde. Hen over weekenden har jeg hver nat haft mange menst lign smerter og kvalme så jeg ikke har kunne sove. I nat har det været voldsommere og også ondt i den øverste del af maven. Er der nogvle der har oplevet det før eller har det på samme måde. Og er det et muligvis tegn eller bare ganske almindeligt og der godt kan gå lang tid før der sker noget? Er noget i tvivl hvad jeg lige skal stille op med det.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg ikke hjælpe så meget da jeg også er førstegangsfødende. Men kommer lige fra fødselsforberedelse så har lidt kloge ord ;-)

Du ved når det er tid ;-) De smerter/symptomer du beskriver kan sagtens komme lang tid før du føder. Har selv oplevet dem et par gange hvor det har stået på i 2-3 dage hvorefter det er gået i sig selv igen.

Det er ikke meget hjælp men håber det giver dig lidt mere ro ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste det ikke første gang... jeg var nær kommet for sent da det viste sig at gå hurtigere end "normalt", jeg ankom til føde afd 22 min før min søn blev født, og havde jeg ventet til jeg ikke var i tvivl, jamen så havde jeg da bestemt født hjemme eller i ambulancen. Bare for at sige, at alt kan ske...

Det lyder som om din krop er ved at gøre klar, jeg syns de første veer mindede om menstruations smerter. Men prøv om du kan lægge mærke til om de begynder at komme og gå, og om der er regelmæssighed. Et af tegnene fra start af min første fødsel var også jeg havde diarre aftenen før. Hvis du er virkelig usikker så ring til føde afd, forhåbentlig kan du få råd af en af de søde JM derinde. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at svare på!

Her gik vandet - uden jeg havde noget som helst på fornemmelsen.

Der kom heller ingen veer, de næste 48 timer! Så jeg havde det bestemt ikke på fornemmelsen og havde ingen "tegn" inden... Bortset fra vandafgangen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg viste ingen ting, troede jeg bare havde kraftige plukveer men næste dag var jeg blevet mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt lyde som om kroppen arbejder på der snart skal ske noget, men hvornår er svært at sige. Som Saga74 skriver så hold øje med om det kommer regelmæssigt, og hvis det gør er det et godt tegn på der forhåbentlig snart sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER