Kamillawn

Er det normalt at have ondt?

8 indlæg i dette emne

Ved ikke om man kan beskrive det som jeg har gjort i overskriften?

Men når jeg er aktiv, får jeg helt vildt ondt i og omkring mit haleben, så meget at jeg næsten ikke kan gå. Mere konstant, men knap så voldsom en smerte har jeg lige der ved hårgrænsen, hvis man kan forklare det sådan. Lige hvor livmoderen starter.

Men vil gerne vide om nogle af jer andre har ondt der?

Frygter at det er bækkenløsning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne godt lyde som bækkenproblemer :( det er i hvert fald sådan mit er, får mega ondt hvis jeg er aktiv, men bøvler også med smerter når jeg ikke er :(

:kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne lyde som en begyndende bækkenløsning, så måske du skulle kontakte lægen eller jordemoderen? Håber ikke der er noget alvorligt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som beskrivelsen af nogle baekkenbundssymptomer... jeg ville da lige vende det med laege eller jordemoder, saa en fys kan hjaelpe dig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene piger.

Kom igennem til lægen imorges, og har fået en tid kl 13.55 imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

samme symptomer her, lægen sagde det var bækkenløsning ved mig... ikke specielt sjovt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også gætte på noget start på bækkenløsning.. Det var sådan mit startede.. <_<

:goodluck hos lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ondt i halebenet, men ned i ballen.... og så har jeg også ondt hen over hårgrænsen, har hele tide sagt til mig selv det var ligamentsmerter, men aner intet om det... Det er især slemt, når jeg har været ude at gå med hunden... Min bule på maven sidder meget lavt, så jeg håber det hjælper når babyen flytter sig længere op på maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER