kirk85

Ægløsningstest

11 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg er begyndt på en ny cyklus og har bestemt mig at prøve at bruge ægløsningstest i denne cyklus.

Jer der har lange (og måske uregelmæssige) cyklusser hvornår begynder i at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lange er dine cyklusser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er din første cyklus med ÆL teste, så ville jeg starte kort tid efter mens. Første cyklus kan blive dyr i tests, men det er den beste måde at klarlægge hvor ÆL ligger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lange er dine cyklusser?

Den seneste har været på 51 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bum bum bum..... <_< tja du vil nok ikke tage en test hver dag fra 14. dagen så jeg foreslår at når du kan mærke du føler dig lidt oppustet og har større humørsvingninger, så prøv ast tage dem derfra (der plejer jeg at have ÆL)!

Har du slet ingen rytme i dine cyklus? Jeg havde fx. 28,32,28,32 osv, før jeg blev gravid første gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke rigtig. De første 3 cyklusser var på omkring 35 dage. 4 cyklus var på 71 dage. 5 cyklus 39 dage og 6 cyklus på 51 dage.

Så ja bum bum :-)

Jeg har bestilt en masse ægløsningstest til denne cyklus. Ydermere skal jeg til gynækolog her den 15 så håber hun kan hjælper mig lidt ( eller hvad man nu skal sige :-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide? Jeg har nemlig samme problem som dig :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg begyndte at teste faktisk på dag 10, tror jeg det var. Jeg havde så ægløsning på dag 16.

Mine cyklusser op til graviditeten var 60 dage, 31 dage, 24 dage, 61 dage og så positiv test.

Håber det samme sker for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du kontakte lægen? men så lange og ureglmæssige cykluser er der en risiko for at du ikke har ÆL eller måske ikke hver gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du kontakte lægen? men så lange og ureglmæssige cykluser er der en risiko for at du ikke har ÆL eller måske ikke hver gang

Jep og jeg har fået en henvisning til en gynækolog her den 15/03. ( Den tid har jeg ventet 3 laaaang mdr på.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER