A.K.

Uro i kroppen

9 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så heldig at jeg har uro i kroppen - især mine ben - lige så snart jeg lægger mig ned. Når jeg står op er det egentlig ikke et problem, men jeg har sgu så pokkers svært ved at stå op og sove... (gad vide om jeg kan klistre mig fast til væggen med gaffatape :huh )

Det er en af årsagerne til jeg sover så dårligt om natten. Jeg kan simpelthen ikke finde ro, og det går desværre udover min mand, der bliver vækket af mig. Når jeg så endelig falder i søvn, sover jeg mindst til kl. 10.30, hvilket jo er drøn irriterende.

Jeg har prøvet at lave pumpeøvelser med fødderne men det virker ikke. Har også prøvet at hæve mine ben, hvilket egentlig bare forværrede det hele.

Nogen idé til hvad jeg skal gøre? For det er ved at gøre mig sindsyg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagtens huske da jeg var gravid og havde uro i benene ved sengetid nogle dage og det var bare irriterende for lå og vendte og drejede mig hele tiden <_<

Det var bare senere hen i graviditeten, da jeg var omkring uge 30

Men det var som regl efter en lang og anstrangede dag i vuggestuen.

Tror jeg endte med at tage nogle Pamol, det tog lidt - men ellers så hver dag jeg kom hjem, smækkede jeg benene op i sofaen og slappede af, så havde jeg ikke uro i benene ved senge tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det hjaelpe at gaa nogle ture og at straekke ud, SAMT en indsat fra manden, der med fordel kan massere de stakkels ben?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Massage, noget varme creme og benene op før sengetid. Undgå at gå for meget om aftenen men slap af med noget varmt kamille the eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg hader den uro. Jeg kan ikke komme med så mange gode råd andet end det der allerede er skrevet. Krydser fingre for at du snart finder ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk slet ikke haft så meget uro i nat, men sov også i et par leggins (lyder dybt åndsvagt) Sov faktisk hele natten, lige bortset fra min obligatoriske op-på-toilet-midt-nat tur. Vågnede faktisk og var ret frisk allerede ved 8 tiden i morges,og det er dælme lang tid siden. Håber at natten bliver lige så rolig som sidste nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk slet ikke haft så meget uro i nat, men sov også i et par leggins (lyder dybt åndsvagt) Sov faktisk hele natten, lige bortset fra min obligatoriske op-på-toilet-midt-nat tur. Vågnede faktisk og var ret frisk allerede ved 8 tiden i morges,og det er dælme lang tid siden. Håber at natten bliver lige så rolig som sidste nat.

Nåh ja - alle kneb gælder om så løsningen er et par leggins :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde den så ikke. Godnat og sov godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER