Barbamama

Har du/I fået alternativ hjælp til at undfange?

   17 members have voted

  1. 1. Har du/I fået alternativ hjælp til at undfange?

    • Nej, baby blev bare lavet uden så mange dikkedarer
      14
    • Jeg bad til Gud om hjælp
      2
    • Jeg bad englene om hjælp
      0
    • Jeg koncentrerede mig om at åbne mig som en lotusblomst og bød sædcellerne velkommen
      0
    • Jeg er blevet gravid ved en kosmisk ægløsning
      0
    • Jeg fik akupunktur
      1
    • Jeg fik zone-terapi
      1
    • Andet
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

5 indlæg i dette emne

Jeg tænker, at det kunne være sjovt at se, hvor mange af os, der (føler at vi) har fået hjælp fra en alternativ vinkel. :)

Og her tænker jeg ikke alternativ i betydningen fertilitetsbehandling/med medicin/ikke i dobbeltsengen. Men alternativ i en eller anden form, som lægevidenskaben ikke har været med i. :)

Det er jo ikke altid til at vide, om det alternative har spillet ind, men hvis vi nu bare går ud fra vores mavefornemmelse. Hvem ved, måske når vi frem til at en bestemt alternativ metode har det med at bære frugt? ;)

Fortæl fortæl :)

Jeg har lavet multiple choice til hvis man synes, at man har fået hjælp flere steder fra. :) Og jeg har bare lige taget de valgmuligheder, som jeg kunne komme i tanke om, men fortæl endelig hvilke jeg mangler, for jeg mangler garanteret nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes at den dag jeg slappede af og ikke fokuserede så meget gav det pote!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i hvert fald faaet min hormonbalance rettet ind ved hjaelp af en konsultation og en opfoelgende email-konsultation hos Caroline Fibaek. Her fik jeg lavet en VEGA-test og svaret paa en masse, set kost og kosttilskud igennem og lavet en ny plan. Det var dog 3 maaneder efter p-pillernes stop, fordi jeg foelte mig meget PMS og foelte behov for at faa dem renset helt ud af kroppen. Jeg foelte heller ikke, at jeg havde AEL, men ved det jo ikke. Vi proevede faa maaneder i samme periode, men stoppe PB, saa vi kunne blive gift uden at jeg var gravid. Saa genopstartede efter brylluppet og lige i den maaned, hvor vi egentlig pausede paany(pga min soesters bryllup), ja, der blev jeg saa gravid :)

Men det er altsaa et aar efter, jeg startede i behandling hos Cariline Fibaek i Kbh, hvor vi ikke har proevet paa noget meget af det aar.. Tror nu ikke at det har skadet Bettenoks tilblivelse at gaa hos hende, saa jeg har stemt "andet", selvom vi ikke gjorde andet end at hygge os en enkelt gange eller to ... wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativ og alternativ tror jeg nu ikke det var :D ;) De blev begge undfanget efter en tur i byen :balloon :oops Så den måde kan ikke anbefales

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror selv på at det var "meningen" jeg sku blive gravid. Jeg tillod det at ske, men for mig er der ingen tvivl om at det er et mirakel og at Gud var indblandet. Jeg går i kirke nogen gange, ber til Gud nogen gange, men jeg bad en del op til jeg blev gravid. Jeg bad om at tingene måtte lykkes for mig og min kæreste (som lige havde fundet sammen igen efter 1 år fra hinanden) og at vi måtte blive velsignet med et barn. Jeg havde ikke regnet med det skulle ske så hurtigt, man kan faktisk godt sige jeg blev uplanlagt gravid, eller i hvert fald uden at prøve. Vi undgik nemli de frugtbare perioder, men den cyklus jeg blev gravid har jeg åbenbart haft ægløsning ca 10 dage før forventet. Nogen vil nok sige at biologien har spillet os et puds. Jeg er helt sikker på, at det var et af Guds små mirakler. :7himmel

Jeg har også krydset af i zoneterapi, for det brugte jeg da jeg blev gravid med min datter på nu 7. Jeg brugte det nu ikke fordi vi prøvede at få barn, for hun er ikke planlagt som sådan, men fik at vide at forøget frugtbarhed kunne være en bivirkning. Og jeg tror det "hjalp". ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER