bimad

Take That

20 indlæg i dette emne

Nu var jeg desværre ikke en af de heldige til at få fat i en billet til den første koncert, så har sat mig for at få en på mandag. Men hvad ligger prisen ca på??

Ved godt der er forskellige priser, men Jer der allerede har en, vil i ikke oplyse hvad I har givet for Jeres??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt billetter til den nye koncert i dag :yiepie Mangler så bare at finde en veninde der har råd og lyst til at tage med...

Mellemklassen for siddepladser samt ståpladser koster 650 + gebyr.

Mener de billige siddepladser koster 450 og de dyre 950 + genyr, men måske er der 20-40 kr. mere.

Jeg er sikker på det bliver en FEST!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt billetter til den nye koncert i dag :yiepie Mangler så bare at finde en veninde der har råd og lyst til at tage med...

Mellemklassen for siddepladser samt ståpladser koster 650 + gebyr.

Mener de billige siddepladser koster 450 og de dyre 950 + genyr, men måske er der 20-40 kr. mere.

Jeg er sikker på det bliver en FEST!

Hvordan har du kunnet købet billet allerede idag??

Ja det bliver helt sikkert en kæmpe fest :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi kom af med 675 eller deromkring for vores billetter til d. 16.... og jeg glæder mig sådan til at se alle 5 skønne mænd igen :loveshower

Jeg var jo med til koncerten i Valby 1994

igen i Kiel 1995 og i Ålborg 2006

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi kom af med 675 eller deromkring for vores billetter til d. 16.... og jeg glæder mig sådan til at se alle 5 skønne mænd igen :loveshower

Jeg var jo med til koncerten i Valby 1994

igen i Kiel 1995 og i Ålborg 2006

det var også deromkring jeg regnede med det kom til at koste.

Så er du jo en af de garvede ;) Jeg har den første til gode endnu, så det skal nok bliver super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var også deromkring jeg regnede med det kom til at koste.

Så er du jo en af de garvede ;) Jeg har den første til gode endnu, så det skal nok bliver super!

jeg var jo ikke bare fan i 90´erne i mine teenagerår. Jeg var det som hed fanatiker. Alt hvad jeg fortog mig havde noget med Take That at gøre den gang.

Jeg brugte ALLE mine penge på dem, havde næsten alt med dem.

Og havde min far med i Valby i 1994, som var det år, hvor jeg blev konfirmeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du kunnet købet billet allerede idag??

Ja det bliver helt sikkert en kæmpe fest :balloon

Jeg stod på venteliste til koncerten d. 16., og alle dem der stod på venteliste fik tilbud om at kunne købe allerede i dag :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var jo ikke bare fan i 90´erne i mine teenagerår. Jeg var det som hed fanatiker. Alt hvad jeg fortog mig havde noget med Take That at gøre den gang.

Jeg brugte ALLE mine penge på dem, havde næsten alt med dem.

Og havde min far med i Valby i 1994, som var det år, hvor jeg blev konfirmeret

Ej det er ski bare iorden :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod på venteliste til koncerten d. 16., og alle dem der stod på venteliste fik tilbud om at kunne købe allerede i dag :yay :yay

Lyder rigtig godt! Dejligt at du trods alt kommer til at opleve dem - håber jeg bliver lige så heldig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder rigtig godt! Dejligt at du trods alt kommer til at opleve dem - håber jeg bliver lige så heldig

Jeg havde faktisk fingre i 2 billetter til den første koncert da de blev udbudt til salg, men besluttede mig så for at jeg ikke skulle derind. Og har ærgret mig over det SÅ mange gange siden. Så skerv mig på venteliste, og vupti, så kom der en ny chance :yiepie

JEg synes ikke det var svært at komme igennem første gang, og mon ikke det bliver lettere i morgen, så du får dine billetter? Det håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde faktisk fingre i 2 billetter til den første koncert da de blev udbudt til salg, men besluttede mig så for at jeg ikke skulle derind. Og har ærgret mig over det SÅ mange gange siden. Så skerv mig på venteliste, og vupti, så kom der en ny chance :yiepie

JEg synes ikke det var svært at komme igennem første gang, og mon ikke det bliver lettere i morgen, så du får dine billetter? Det håber jeg :)

Det håber jeg du har ret i - det ville simpelhen gøre dagen super god :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også skrevet mig på venteliste til den nye koncert, men har besluttet mig for at lade være med at købe billetter, så du kan købe mine :)

Vi er blevet enige om at der skal spares lidt op når nu vi skal igang med at forsøge os på projekt baby :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også skrevet mig på venteliste til den nye koncert, men har besluttet mig for at lade være med at købe billetter, så du kan købe mine :)

Vi er blevet enige om at der skal spares lidt op når nu vi skal igang med at forsøge os på projekt baby :baby2

Øv at jeg først ser dit svar nu - ville gerne have købt dine billetter - men nu har jeg fået to til deres ekstra koncert!

Håber Jeres projekt baby giver positivt resultat hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at jeg først ser dit svar nu - ville gerne have købt dine billetter - men nu har jeg fået to til deres ekstra koncert!

Håber Jeres projekt baby giver positivt resultat hurtigt :kram2

Dejligt du har fået billetter! Jeg glæder mig til koncerten allerede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har glædet mig til koncerten siden, at vi fik billetterne til d. 16. Men ved jo, at de giver fantastiske shows :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at der er flere herinde som skal afsted :balloon

Det bliver så godt - glæder mig som et lille barn :loveshower

Koncerten i Aalborg var intet mindre end fantastisk :yiepie

Så er det spændende, om vi skal have "udgangstilladelse" til den tid i juli ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare så godt piger - jeg glæder mig også VILDT meget og det er ikke blevet mindre efter at jeg allerede idag har modtaget billetterne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og hvad var det så lige der skete med koncerten d. 16?? jo jo den blev aflyst... øv bøv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var rigtig ØV for dem der havde lødragsbilletter!

Er der nogen der har lyst, så har jeg DVD'en, som jeg hjertens gerne vil se igen-igen hvis der er andre TT-hungrende BK-tøser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var rigtig ØV for dem der havde lødragsbilletter!

Er der nogen der har lyst, så har jeg DVD'en, som jeg hjertens gerne vil se igen-igen hvis der er andre TT-hungrende BK-tøser ;)

sikke en skam, at du bor så langt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER