pukimusen

Mini blødning

6 indlæg i dette emne

Vi havde samleje sidste onsdag.. og dagen efter lige inden vi skulle til nakkefold skulle jeg lige ud og tisse, og så var der frisk blod.. Fortæller damen det som skulle scanne os, hun tog det meget rolige,og hun scanner og finder fint hjerte lyd med det samme, hun siger dog jeg kun er 11+5 og ikke 12+5 som jeg selv havde regnet med at være, men ingen bekymring siger hun jeg skulle bare komme igen om en uge altså den 23 feb. Hun scanner både uden på og inde i men der er ingen blod på "dimsen" hun scannet mig med.

Min blødning er væk næste dag.

men har idag da jeg var på wc her til aften for at tisse haft lidt brunligt udflåd på papiret efter en tisse tur, og har være øm efter hende scannings damen hun har trykket mig såen på maven.

Har nogen af jer nogen erfaringer med det her at bløde under graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har blødt under min graviditet. Mit var frisk blod og stod på i ca. 14 dage, det var primært om morgenen at der kom lidt på toiletpapiret, men det var meget lidt. Jeg prøvede at tage bind på nogle dage for at se om der kom mere og det gjorde der aldrig, altså mere end det om morgenen ;)

Det var i mellemrummet 5+0 til ca. 7+0 mener jeg, at jeg blødte husker det ikke helt nøjagtigt! Men jeg er sidenhen blevet scannet tre gange og baby har det fint! :)

Det behøves ikke betyde noget, men kontakt alligevel din læge. Ydermere er der mange der bløder lige efter samleje, det sagde min læge til mig. Det brunlige udflåd kan sagtens være efter, at hun har den indvendige scanner oppe, det skete også for mig ved den første indvendige scanning.

Håber du kan bruge det til noget :)

Og så får du lige et :kram fordi jeg ved hvor hårdt og fortvivlende det er at stå i din situation!! Håber det hele bare er en forbigående fase!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.. Kan godt forstå du bliver utryg - jeg tror det hedder kontsktblødning - prøv at Google det.. For mener det er dine slimhinder der er sårbare.. Så tror ikke du skal være bange når alt ellers var fint ved scanningen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har snakket med hende som har hjulpet os i gennem alle behandlingerne, og hun siger det samme som jer alle... at det højst sandsynligt er kontakt blødning efter sex... puhaa..

men kender i den der med der gik panik angst i mig, men om man inders inde godt ved der ikke er et problem... dumme mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så grimt at se blod i en graviditet, for man forbinder det automatisk med at det hele er slut. Der er bare desværre mange, som har sarte slimhinder og derfor bløder on/off gennem graviditeten - især i forbindelse med sex.

Håber du slipper for at se blod mere før det er tegnblødning før fødslen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en pletbloedning helt i starten og blev scannet. Saa dagen efter NF, ja, der havde jeg en lille smule igen. Det ville have passet med min foerste mensdag, hvis det var, saa kan jo ogsaa have vaeret derfor. Min chefjordemoder siger, at livmoderen har en hukommelse...

Der gaar lige lidt tid, foer "gammelt" blod kommer ud og det er derfor, det er brunt.

Jeg synes ikke, det lyder alarmerende, men godt det er paa retur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER