ChaosCat

trykken for brystet

6 indlæg i dette emne

ja jeg har den sidste uges tid on/off haft trykken for brystet og måske en smule halsbrænd...

men kan en smule halsbrænd godt give trykken for brystkassen altså det er så slemt at jeg nærmest synes det gør lidt ondt at trække vejret...

altså min halsbrænd giver ikke sureopstød endnu så ser den ikke som slem overhovedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ha det trykken for brystet har jeg også. Får nogle ture hvor jeg ikke føler jeg kan få vejret og der er en der sidder på min brystkasse. Snakkede med min jordemoder om det og hun sagde vi skulle være opmærksom på at det ikke gik over og blev en smerte. For så skal man ringe til vagtlægen. Og man skal især være opmærksom på om det begynder at gøre ondt under højre bryst.

Mit gør heldigvis ikke ondt det er bare ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit sidder i selvebrystkassen men også lidt under brystet... lige nu sidder det nærmest hele vejen rundt om højre bryst uhh det er godt nok svært at forklare...

men hvad betyder det hvis det sidder under højre bryst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved faktisk ikke hvad det betyder hvis det sidder under højre bryst, men jeg skulle kontakte lægevagten hvis det begyndte at gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm okay .. måske jeg skulle ringe til lægen på mandag hvis det fortsætter weekenden over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at det er hjertet, det ikke må gøre ondt i.Trykken i brystkassen, kan jo værre tegn på alvorlige ting. Men synes du skal prøve at ringe til lægen. Det er sikkert ikke noget, men så kan han tage en vudering af, om det er noget der skal undersøges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER