websie

fødselsforberedelse

6 indlæg i dette emne

Hej i skønne kyndige Gravide :gravid

Nu har jeg fulgt lidt med (læs siddet klistret foran skærmen) ved den der programserie "hjælp vi skal føde", og det har virkelig fået mig til at overveje hvordan jeg vil forberede fødslen, altså hvilken fødselsforberedelse jeg gerne vil gå til. :unsure

Og som jeg plejer at gøre når der er noget jeg søger, går jeg ind på google :super her kommer der en hel masse tilbud :super i KØBENHAVN!!! ØV men hvad gør man så, ja jeg spørger da min jordmoder ved første konsultation, der var bare ikke meget hjælp at hente...... <_<

:help Så tænkte jeg om der måske er nogen herinde der ved om der findes sådan en samlet portal hvor man kan finde noget omkring fødselsforberedelse?? og hvis ikke der gør, er jeg så den eneste der ville være vild med sådan en??

glæder mig til at høre jeres bidrag :) :glad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg fra juli :)

Skal du føde på OUH? :)

Der har de fødselsforberedelse (4-6 gange) og udover det, en masse tema aftner man kan tilmelde sig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juli :)

Skal du føde på OUH? :)

Der har de fødselsforberedelse (4-6 gange) og udover det, en masse tema aftner man kan tilmelde sig også :)

Nej jeg skal føde i Svendborg.... Lyder ellers godt med den form for fødselsforberedelse. Jeg tænkte også på de private tilbud, såsom fødselsforberedelse i vand yoga for gravide, og sådanne ting :) Der mest foregår i privat regi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm.... Jeg tro desværre også kun det er i kbh der er så meget - mulighederne er bare mindre jo mere vest på man kommer derfra! Jeg fandt det her link: http://www.ouh.dk/wm206789

Der står dog godt nok at du kan spørge din jordmoder og det har du jo gjort - men ellers lyder det da ret godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved indkaldelse til jordemoder fik jeg et brev, hvor linket til hjemmesiden du kan bestille fødselsforberedelse står på. Jeg kan ikke huske om der var noget i Svendborg, men ellers var der en del muligheder i Odense.

https://rsd.plan2learn.dk

Vi startede til fødselsforberedelse i onsdags på Jordemodercentret i Odense og det virker til at være rigtig godt.

Håber det kan bruges :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER