miss_sommerfugl82

så er det nu.. :)

4 indlæg i dette emne

Ville lige dele dette med jer, at vi nu officielt(herinde) går i gang med projekt baby.. :bd Min mens er lige stoppet, og har en lang cyklus så har ca. æl om 3 uger.. :)

Hvor ville det være dejligt hvis vi ikke skal "kæmpe" for at det skal ske, selvom jeg har pcos.. men tror jeg er mest fertil i marts mdr..

Det er måske lidt "overtro" men tror jeg følger min mor.. Hun blev gravid med min storebror i feb hvor hun var 22, blev 23 i okt og fødte ham i nov.. Med mig blev hun gravid i feb hvor hun 29, blev 30 i okt og fødte mig i nov.. der er 7 år mellem os.

Jeg blev gravid i marts hvor jeg var 22, blev 23 i nov og fødte i dec.. hvis jeg bliver gravid i marts i år, vil jeg være fyldt 30 i nov og ha termin i dec.. der vil så også være 7 år i mellem..

Men nu må vi se, det er jo slet ikke sikkert at det lykkes forløbelig, men synes det er lidt sjovt hvis jeg følger min mor på den måde.. (der er også 7 år i mellem hende og hendes bror.. :D )

Hmm det blev lige lidt langt, ville faktisk bare fortælle at vi er gået i gang med projekt baby.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe.. Er selv overtroisk så er sikker på det lykkedes.. Og velkommen til ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med start på projektet :-)

Jeg er også selv lidt overtroisk og har en eller anden ide om at jeg skal føde den 20.12 2012 - hvor mystisk det end lyder og ved overhovedet ikke hvor jeg har det fra :-) Men så skal jeg jo også blive gravid her i marts...

Alt held og lykke til dig - glæder mig til at følge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke bliver spændende at følge lidt med her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER