Anna1980

passes ude første gang...

7 indlæg i dette emne

Puha jeg har nerver på. Første kan tobias skal passes planlagt ude hos nogne. Hans faster skal passe ham. Det skal nok gå fint, men mine nerver er ikke klar.. Er så nervøs, opfører han sig pænt? Han bliver sammenlignet med hans fætter og på et punkt håber jeg at han opfører sig bedre end ham, fordi jeg hele tiden skal høre på at fætter er så dygtigt og fætter kan så meget... Og det er træls.. De gør det jo faktisk nærmest til en konkurrence og det ønsker jeg ikke men alligevel svært ikke at lade sig rive lidt med hvis I forstår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Hvis du ikke tryg ved at faster passer og er bange for sammenligning, så må du jo enten ligge kortene på bordet ved faster og sige "ja din søn er dygtig og det er flot han kan de ting han kan, men fordi at Tobias ikke kan behøver han ikke at være en dum baby. Han gør bare tingene i hans eget tempo og jeg ser allerhelst at der ikke sammenlignes" ??

Eller overleve at der sammenlignes.

Dine følelser er du ikke herre over, men det er ALTID svært at afleverer sin guldklump til pasning.. Jeg kan stadigt få en klump i halsen når jeg afleverer M tim pasning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare så godt... Fik ikke skrevet at faster er ikke mor til den fætter, men det kan du ikke vide.. Forsøger at overleve sammenligningerne fordi familien fatter ikke når jeg siger noget har forsøgt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare så godt... Fik ikke skrevet at faster er ikke mor til den fætter, men det kan du ikke vide.. Forsøger at overleve sammenligningerne fordi familien fatter ikke når jeg siger noget har forsøgt...

Det var dejligt at høre :loveshower

Min storebror har to døtre, hvoraf den ene er 2 måneder ældre end min M - og han sammenligner uden lige. Det piner mig, for man får ikke børn for konkurrencen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen helt enig, den konkurrence er forfærdelig. Derfor jeg også meldte mig ud af mødregruppen fordi det var det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at det gik godt! Det er det vigtigste.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det betyder mest.. Men hold da magle jeg savnede ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER