Vinnus

hjælp med stillet/sko

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Tænkte på om der er nogen herinde som kan hjælpe mig med et problem jeg har

Jeg døjer tit med at jeg svupper i mine stilletter, selvom de ikke er for store i længden.

Det er som om de er for brede måske?

kender i et eller andet vidunder trick som kan holde foden fint på plads i skoen, så man ikke ligner en lille pige der ikke kan gå i stilletter??

Jeg har jo intet problem når der er en rem over foden ;)

Har nemlig fået de lækreste stilletter af min mor, som jeg vil elske at kunne lufte, men føler mig så klodset når jeg skal gå og bekymre mig om foden smutter ud.

Hjæææææælp mig please :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes meget hjælp. En sål fx, jeg købte nogle hos aldo sko som fylder hele sålen ud og som er lavet i det blødestes materiale, de hjælper. Derudover har de også nogle små silikone tingester til at klistre bag i hælen så den sidder bedre fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yea, der er de smaa saale, som er ret diskrete og som goer, at det er mere laekkert at have los stillettos paa og holder dem paa plads. Saa er der ogsaa et gennemsigtigt silikoneindlaeg, som man bare laegger forrest i sko/stilet og saa glider foden ikke frem og de svupper ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det problem kender jeg alt for godt <_<

Jeg ville klart anbefale en sål du sætter bag hælen. Den sørger for du ikke ryger nogen steder. Jeg har også prøvet med forsålerne men synes ikke de giver det samme og glider tit rundt i skoen. Den anden klistres fast.

Pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naah ja, i mine lakpumps har jeg da ogsaa saadan en ruskindshaeleskaaner, som ligesom puffer lidt og holder skoen paa plads paa foden. Bruger dem nu mest til sko, som skarver(gnaver, hvis man er fra SJaelland...wink.gif)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet med både dem til foran og bagved (af kork bagved)

Dem foran gør at min fod føles som den sidder klemt og jeg svupper stadig

Bagved, ja så svupper jeg helt klart, så aner ikke hvad jeg kan gøre :(

Skoen er så vidt jeg kan mærke ikke for stor

Begynder at spekulere på om det er min hæl der er for smal ift forfoden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER