SaraLK

graviditetstråd

12 indlæg i dette emne

hej piger!

kan se der er rigtig mange der laver en tråd om deres tid som gravid....

overvejer det lidt, men er nok ikke så spændende og "speciel" (forstå mig ret!!) som andre der har lavet én.

har i en?.... og får i det ud af den som i forventede, da i lavede den?

derudover, så kunne jeg godt tænke mig et lynkursus i Smileys og andre finurlige blinke blinke ting ;) nogen der er friske?

(jeg ville også kunne!!! ;) )

hundekold vinter-hilsen Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en graviditetstråd. Jeg synes det er dejligt at få sat ord på nogle ting og have et sted at råbe "JEG ELSKER AT VÆRE GRAVIDDDDDDD" og hele tiden kunne lave små dumme opdateringer, som ens veninder eller facebook venner nok ville blive ret trætte af i længden :whistling

Jeg synes også at det er super spændende at følge med i andres graviditetstråde. Især dem som er omkring samme tidspunkt som mig i graviditeten, så stemmer helt klart FOR at du også skal lave en :loveshower :loveshower :loveshower

Nå ja... min tråd kan du se ved at trykke på linket i min signatur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D hehe... du har nok ret!

nu er det ikke hele verden der ved det endnu, og slet ikke facebook, så det kunne da helt sikker være rart med et "fristed" hvor man kan sige hvad man har lyst til og tænker!

nu kom de der fine smileys igen! :loveshower og jeg fandt ud af hvor de er nu, Ha ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såden en tråd er netop god til at afreagere både på godt og skidt :) for mit vedkommende er det rart at møde andre med samme tanker, og angst.. Og så møder man nogle mennesker der er mere forstående :) dengang jeg mistede et foster i uge i 14 uge var der mange der kom med dumme kommentarer såsom; du var jo ikke rigtig gravid, måske det var bedst det ikke blev nu, du kan jo bare nøjes med et barn osv.. Men herinde var der rent faktisk mennesker der forstod mig :) og ja, alle herinde vil snakke graviditet - det vil folk udefra ikke :) du behøver ikke have haft en hård start for at lave en tråd - det kan jo også bare være dit lille fristed hvor du lufter alle tanker og bekymringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en tråd :) Jeg lavede den fordi jeg følte at jeg skulle af med noget... Hehe! Jeg synes det er super rart at have "mit eget" forum hvor jeg kan skrive tanker osv. Det er mest for mig selv, så jeg kan komme ud med nogen af mine tanker!

Jeg er rigtig glad for det! Ydermere tror jeg det bliver sjovt at læse tilbage i ens tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror jeg jeg tager 1. lægebesøg med i morgen..... men SÅ tror jeg også jeg vil ha mig en tråd ;) :lovebk

hvordan linker man den til sin "underskrift"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror jeg jeg tager 1. lægebesøg med i morgen..... men SÅ tror jeg også jeg vil ha mig en tråd ;) :lovebk

hvordan linker man den til sin "underskrift"?

Ja - se det har jeg heller ikke fattet endnu... Så her lytter jeg lige ekstra med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er i min tråd kopierer jeg webadressen for oven.

Så går I ind i rediger signatur og trykker på indsæt link. Sætter linket ind i den øverste bjælke og i den underste kan man skrive den tekst som kommer til at at stå feks "klikkelikke her og du kommer til min babytråd"

Håbet det gav mening ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - se det har jeg heller ikke fattet endnu... Så her lytter jeg lige ekstra med ;)

så må vi håbe på lidt respons ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke lavet en endnu, men havde rigtig meget glæde af den med min første. Kigger tit i den og mindes.

Skal også have en denne gang skal bare lige tage mig sammen til at få den lavet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er i min tråd kopierer jeg webadressen for oven.

Så går I ind i rediger signatur og trykker på indsæt link. Sætter linket ind i den øverste bjælke og i den underste kan man skrive den tekst som kommer til at at stå feks "klikkelikke her og du kommer til min babytråd"

Håbet det gav mening ;-)

Men dit link er jo så fint, der står bare septemberbassen... Jeg har gjort nøjagtigt det du skriver, men mit link ser bare ikke lige så fint ud!?!?! Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er tråden startet.... synes bare ikke mit link til tråden er særlig "pæn" og fin som i andres! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER