shirley

Hvor kan man købe bordløbere

11 indlæg i dette emne

I en fysisk butik...??

Jeg har set en jeg gerne ville købe i netbutikker men vil egentlig gerne finde den i en fysisk butik.. Det er mest fordi jeg skal pynte et lokale op dagen før vores barnedåb og hvis jeg så står og mangler 2 meter så er det surt at jeg ikke lige kan købe noget mere i løbet af no time for det tager jo tid at få leveret ting man køber på nettet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer nok an på hvad det er for en slags løber du tænker på..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har ikke lige set dit link, men jeg ved at panduro hobby har sådan nogle spindelvævsagtige bordløbere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at have set noget lignende i Panduro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg lige prøve så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De havde det i panduro men det kostede næsten det dobbelte af det jeg fandt på nettet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De havde det i panduro men det kostede næsten det dobbelte af det jeg fandt på nettet :-(

Så kan det jo svare sig at købe lige et par meter ekstra, hvis det så alligevel er billigere end i panduro - også er du sikker på at have nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan det jo svare sig at købe lige et par meter ekstra, hvis det så alligevel er billigere end i panduro - også er du sikker på at have nok :)

Jeg tror også jeg "bare" ville købe nogle ekstra meter - det kan nok bruges en anden gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bare kun købe 25 meter ad gangen på nettet men så kan jeg evt. købe sådan en rulle og hvis jeg så mangler noget kan jeg løbe i panduro og købe det sidste der:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan bare kun købe 25 meter ad gangen på nettet men så kan jeg evt. købe sådan en rulle og hvis jeg så mangler noget kan jeg løbe i panduro og købe det sidste der:-)

Lyder som en plan :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER