Nitzen1987

2. lægebesøg veloverstået

2 indlæg i dette emne

Så kom dagen, hvor jeg skulle af sted til 2. graviditetsundersøgelse ved min læge :)

jeg fik målt blodtryk og det var helt fint... urinprøven var som den skulle være - med lidt hvidt i som lægen mente var udflåd, så der var ikke noget at komme efter :) Så blev det tid til at komme op på briksen at ligge. Lægen startede med at lave symfysefundusmål - her måtte hun måle efter flere gange, men med samme resultat hver gang og hendes mål sagde at mit symfysefundusmål lå en anelse over gennemsnittet på kurven, men hun turde ikke helt at stole på sin måling, for jeg så meget normal ud i størrelse :unsure så nu er jeg spændt på, hvad jordemoderen siger til det om 6 uger :unsure Til sidst fandt hun sin dopler frem og fandt spirens hjertelyd :wub

Alt i alt en rigtig god graviditetsundersøgelse :glad

men kan ikke rigtig lade være med at gruble over det symfysefundusmål :unsure :blink men tænker også lidt, at det må være en fejl, da der ikke blev nævnt noget om det og/eller barnets størrelse til MD-scanningen for 3 uger siden, så jeg må antage, at alt er i skønneste orden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt, så meget forskel der er på hvornår læge-og jordemoderbesøg er - jeg skal til mit 2. jordemoderbesøg i overmorgen, men først 2. lægebesøg ultimo februar :)

Anita, jeg er sikker på, at din skønne spire er lige præcis som den skal være :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER