Guest

Trygheds scanning

21 indlæg i dette emne

Jeg læste lige en tråd i "Gravid" og så faldt jeg over ordet tryghedsscanning!

Det har jeg slet ikke tænkt over at man kunne - men F**K det lyder som løsningen for mig!

Jeg vil jo bare være sikker på at alt er ok - men hvad hvis den ikke har det godt!!!

Er der nogen af jer der har erfaringer med TS?

Hvad koster det normalt og hvad får man for pengene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder også som et hit for mig. Jeg "lytter" med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg :) Priserne er meget forskellige - men Google tidlig skanning (/ tryghedsskanning) i dit nærområde :) Tror de spænder imellem 200-600 kr afhængig af landsdel osv. :)

Til en TS skanner de (surprise :P) også tjekke de hjerteblink, afhængig af hvor langt du er henne så kan de også vise rygsøjlen, de 2 hjerne halvdele, mavesækken og selvfølgelig arme og ben (alle nævnte kan ses fra ca. 10+, blev selv skannet 10+2) :) Allerede der var det en lille baby :loveshower Fra uge 8 kan man faktisk allerede se arme og ben tydeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også som et hit for mig. Jeg "lytter" med :-)

Jeg tænkte også lidt på dig da jeg skrev det :kram2 Vi har det vist lidt på samme måde!

Jeg tror jeg vil snakke med manden om det - jeg fandt den her side http://www.scanningsjordemoderen.dk/priser.html det er vist det der er tættest på Herning - ser mig lidt lun på den kønsscanning til 700 med 3D/4D(gad vide om de sprøjter vand i hovedet på en :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var i hvert fald den rigtige beslutning for mig at få en tryghedsscanning :)

I kunne også købe en kønsscanning :whistling

jeg kan helt sikkert anbefale www.scanningsklinikken.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kunne også købe en kønsscanning :whistling

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii så er der bestilt tid - manden var helt med på den - mandag den 20 Februar kl. 10.15 :7himmel

Utroligt hvordan den viden bare kan lette hele min verden!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii så er der bestilt tid - manden var helt med på den - mandag den 20 Februar kl. 10.15 :7himmel

Utroligt hvordan den viden bare kan lette hele min verden!!! :loveshower

Jubiiii så får du bebs at se igen (og ro i sindet) :loveshower

Tror også jeg vil spørge manden derhjemme. Men først skal jeg lige have taget mig sammen til at ringe til jordmoderkonsultationen og have talt med dem om min oplevelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii så er der bestilt tid - manden var helt med på den - mandag den 20 Februar kl. 10.15 :7himmel

Utroligt hvordan den viden bare kan lette hele min verden!!! :loveshower

Uh, jeg har også betstilt tid til en kønsscanning, så d 22 februar får jeg lov at se baby igen OG jeg ud af om det er en dreng eller en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg har også betstilt tid til en kønsscanning, så d 22 februar får jeg lov at se baby igen OG jeg ud af om det er en dreng eller en pige :loveshower

Jubiii... Vi finder også ud af kønnet, MEN det skal holdes hemmeligt! Hvis vi kan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik skanningen Majs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er først på mandag - men GID det var i går - jeg glæder mig SÅ meget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok har mega meget overhovedet ikke styr på datoer eller andet i øjeblikket ;-s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok har mega meget overhovedet ikke styr på datoer eller andet i øjeblikket ;-s

Amme hjerne :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiii.... så var det i dag at det var at vi sulle se den lille fidus igen.... :loveshower

og ihhhh..... :7himmel det var en GOD oplevelse! Scannings jordmoderen var bare SUPER sød og meget opmærksom på mig og stillede mange spørgsmål til mig, min psyke, mit helbred og mit overordnede velbefindende... Det var virkelig dejligt - vi fik 2 cder med hjem en med hele scanningen, med lyd og det hele og den anden med billeder, men den var desværre tom, jeg har kontaktet hende for at høre om det kan lade sig gøre at få en ny cd, men er nok indstillet på at det kan jeg ikke, er bare rigtig ærgelig over det, men man kan jo lave fejl!

Alt er som det skal være og hun fortalte at det faktisk er meget sandsynligt at jeg har mærket den lille som jeg tror. Den ligger nemlig tæt på maven der er kun 2,5 cm fra mit maveskind til den.

Vi fik kønnet at vide og jeg vandt vores lille væddemål herhjemme - kønnet er hemmeligt så hvis i gætter det så skal i lige holde tæt :whistling

Den var desværre genert så den ville ikke vise sit ansigt til os på 3D scanningen, men vi skimtede dens øjne og næse.

Den følger gennemsnitskurven perfekt for alle målene og den drikker og tisser som den skal så der er fri passage i halsen - så alt i alt :loveshower :7himmel :balloon :biglove :kuller :super :stork :glad :toot :yay :wee

Og GUD hvor er sådan en lille en nuttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alletiders 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu tillykke med god skanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :loveshower

Har allerede hørt fra scannings jordmoderen, hun sender en ny CD til os!!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt:-) men en god scanning og at du får billederne :) glæder mig også til jeg skal scannes igen på onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER