StineM

Stupide butik o_O

13 indlæg i dette emne

For pokker da også!!

Kom op i børnehaven i går og så er min datters flyverdragt gået i stykker i lynlåsen. Vi er sent hjemme så jeg kan ikke komme i andre butikker end Bilka, som til gengæld holder udsalg på deres vinterovertøj. Optur!

Problemet ligger dog i at der i hele butikken kun er 3 flyverdragter tilbage!? Jeg finder en, som er et nummer for stor og grim som bare pokker. Da jeg så betaler for den spørger jeg ekspedienten om ikke de har andre flyverdraget. Nej svarer den søde mand. Folk har købt det de skulle bruge i december.

Genial salgspolitik de har gang i der. Jeg kan da ikke forestille mig at jeg er den eneste, som bliver udsat for slid forsaget af mine børn :rolleyes Eller hvad med de børn som vokser helt vildt. Er fuldkomment duperet over at Bilka har valgt ikke at bestille mere overtøj hjem men i stedet vælger at iklæde mannequinerne i bikinier. :blink

Nå men til gengæld var den da billig. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også tit tænkt det.. I august/september, hvor det regnede helt vildt var vi derude for at købe regntøj til mig..

Men det var ikke sæson endnu, så de havde kun like 3 forskellige slags!!!.. Sig mig.. Er der bare INGEN i bilka der kommer udenfor en dør eller hvad :whistling :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i samme situation.... Min dreng var vokset ud af sin fleece-sovedragt, og skulle bruge en større...... Jeg var rundt i samtlige børnetøjbutikker i byen + div. Babyforretninger, og indkøbscentre..... Men alle steder var beskeden den samme.... Udsolg, vi har allerede forårsvarerne i butikken <_<

Til sidst fandt jeg én på nettet, men selv der var det faktisk svært :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt, men må sige at indkøberen har gjort et godt job.

Det er jo deres job at sørge for at der kommer så lidt på udsalg som muligt :balloons

Men husk at købe din bikini nu så du er sikker på at få en :whistling :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i samme situation.... Min dreng var vokset ud af sin fleece-sovedragt, og skulle bruge en større...... Jeg var rundt i samtlige børnetøjbutikker i byen + div. Babyforretninger, og indkøbscentre..... Men alle steder var beskeden den samme.... Udsolg, vi har allerede forårsvarerne i butikken <_<

Til sidst fandt jeg én på nettet, men selv der var det faktisk svært :rolleyes

Jeg ved at den Føtex jeg arbejder i har nogle fleece-dragter. Skal jeg prøve at finde en til dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt, men må sige at indkøberen har gjort et godt job.

Det er jo deres job at sørge for at der kommer så lidt på udsalg som muligt :balloons

Men husk at købe din bikini nu så du er sikker på at få en :whistling :badgirl

Hahaha.. Ja, nu er sæsonen for bikinier begyndt. ;) Måtte hjælpe en 86-årig dame med at finde en bikini den anden dag - ganske underholdende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at den Føtex jeg arbejder i har nogle fleece-dragter. Skal jeg prøve at finde en til dig? :)

Bare for sjovs skyld, så se om der er én i str. 86 ;)

Men kun hvis du vil, bare sådan for eksperimentet i det, for jeg har købt en super lækker dragt på nettet (måtte også betale i dyre domme for den :rolleyes )

Kunne kun finde ganske enkelte tilbudsdragter i helt små str...... Alt andet var pist borte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare for sjovs skyld, så se om der er én i str. 86 ;)

Men kun hvis du vil, bare sådan for eksperimentet i det, for jeg har købt en super lækker dragt på nettet (måtte også betale i dyre domme for den :rolleyes )

Kunne kun finde ganske enkelte tilbudsdragter i helt små str...... Alt andet var pist borte :)

Det vil jeg gerne gøre. Skal kigge efter allerede imorgen så. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne gøre. Skal kigge efter allerede imorgen så. :)

Ok, men kun for sjov, for jeg har jo købt en dragt allerede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, men kun for sjov, for jeg har jo købt en dragt allerede ;)

Fair nok.. Men altså jeg arbejder alligevel i tekstilen, så for mig gør det intet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Bilka Herning mener jeg heller ikke de har ret mange flere flyverdragter tilbage, men de har en masse skitøj..

Men super træls at de ikke lige havde det du havde behov for :( Saras flyverdragt gik i stykker midt i Januar og der var jeg så heldig at finde en der var en my for stor til Sara som hun så kunne vokse i.. (Selvsamme flyverdragt kom selvfølgelig på bud ugen efter <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tak for input. Jeg købte den store og den passede hende rimeligt godt. Der er plads til en tyk trøje og hun er lun og lækker når hun kommer ude fra. Den er bare så grim! Lavet i såden noget skinnende stof som ser helt vådt ud!? Men det vigtigste er at hun er varm :)

Men jeg må jo give Maria Louise Mikkelsen ret i at de har gjort et godt job med indkøb. Jeg kan bare ikke forstå, når nu de sidste år har givet os frost og kulde helt frem til april, hvordan kan det så være en god salgspolitik at løbe tør når kulden er på det højeste?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Bilka Herning mener jeg heller ikke de har ret mange flere flyverdragter tilbage, men de har en masse skitøj..

Men super træls at de ikke lige havde det du havde behov for :( Saras flyverdragt gik i stykker midt i Januar og der var jeg så heldig at finde en der var en my for stor til Sara som hun så kunne vokse i.. (Selvsamme flyverdragt kom selvfølgelig på bud ugen efter <_< )

Så kan du gå ind og få differencen mellem de to (Det kan man normalt i de fleste butikker) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER