Tinakp

Catering til barnedåb?

12 indlæg i dette emne

Vi er så småt begyndt at snakke om barnedåb og en meget vigtig del ved denne dag er selvfølgelig maden. Vi vil gerne at det skal være nemt, fordi vi ved at vi ikke selv har overskuddet til den tid, og fordi det mange gange lige så godt kan betale sig, at betale sig fra det... ;)

Vi har flere gange ved fødselsdage og Elins barnedåb også, brugt pers madbutik i Skjern - og det har simpelthen været så godt, og intet at klage over. Men det ku være lidt sjovt at prøve noget andet... Så jeg har været ved at kigge på, hvad der er af muligheder. Og en af de første catering firmaer, der dukker op er "Smageriet"

- er der nogen af jer, som har kendskab til det? Det virker nemlig vildt lækkert og ikke så dyrt...

Har i eller nogen forslag? Vi bor i Vestjylland....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er smageriet ikke de samme som Kokken & Jomfruen? Det synes jeg, jeg har hørt, og de har da i hvert fald ikke det bedste omdømme.. men om der er hold i det, ved jeg ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ok! Men ikke prangende og så skal man altså lige bestille til et par kuverter mere.

Men ok til pengene, men jeg tror sagtens man kan finde bedre!

Er der ikke noget i Videbæk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Leas barnedåb fik vi fra slagter kirkeby i Skjern, og det syntes jeg var rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik fra smageriet til vores 30 års føfselsdag. Udadtil ser det lidt tamt ud (suppe-steg-is), men vi fik en virkelig god 4-retters menu (hed noget med kokkens menu), som ikke kostede mere end par hundrede pr kuvert. Var super fint :)

Vi havde et par piger i køkkenet som så lige skulle anrette, stege kammuslinger + bøffer, men det var ret lækkert og der var rigeligt med mad. Vi bestilte "kun" til antallet af gæster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er smageriet ikke de samme som Kokken & Jomfruen? Det synes jeg, jeg har hørt, og de har da i hvert fald ikke det bedste omdømme.. men om der er hold i det, ved jeg ikke :unsure

Jo det er samme firma. 

Jeg har dog ingen erfaring med det :) Ej heller hørt noget fra andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smageriet er samme firma som Kokken og Jomfruen - det markedsføres som et nyk bedre men ved ikke, om det reelt er det.

 

Ellers den lokale slagter måske kan lave noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov tak for alle jeres svar!

Jeg har stadig ikke taget stilling, men det ku godt være at man snart sku til at gøre det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt rigtig meget godt om allans diner - så måske vi sku prøve det næste gang ...

Men vi endte med madeksperten - kender du dem J og D? For er du ik fra Tarm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg er fra Tarm :)

De laver sååååååå god mad!!! Vi har engang imellem fået det take out de har hver 2. Fredag, og det er lækkert! :)

Jeg har ikke prøvet at få mad derfra til fester, men jeg kan ikke forestille mig andet end at det er godt!

Åh fedt at høre! Min venindes forældre fra ådum har bestilt derfra flere gange og de var rigtig godt tilfredse - og har derfor brugt dem flere gange - og der sku være rigeligt mad! Men at du skriver sådan gør mig endnu mere overbevist - fedt! Og tak for svar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på at i ikke bliver skuffet :) vi ville have bestit derfra til A's dåb, men så fik D mig lokket til at vi selv skulle lave al maden <_<

Ej nu bliver jeg lidt nysgerrig :D er sin venindes forældre tilflyttere eller har de boet i Ådum "altid"? :D

Jeg kommer nemlig oprindeligt fra ådum, flyttede først derfra da jeg flyttede hjemmefra :) og halvdelen af min familie bor der stadig :D og ådum er jo så lille at man nærmest kender alle :lol

Ej hvor sjovt!

Det er Inge Line Bach? Lis og Carsten Bach mener jeg at hendes forældre hedder...

Så må du også min kollega Tina Pontoppidan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg facebook'ede hende lige, og den er god nok :D hun var vist, hvis jeg husker rigtigt, min praktik vejleder under min sosu uddannelse! Hvor er det sjovt :D verden er altså lille!

Ej hvor sjovt! Ja verden er nogen gange lille!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER